بهره‌برداری از طرح توسعه‌ای خوراک دام چهارمحال و بختیاری تا 2 ماه آینده


بهره‌برداری از طرح توسعه‌ای خوراک دام چهارمحال و بختیاری تا 2 ماه آینده

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح توسعه کارخانه خوراک دام استان خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح میزان تولید خوراک دام از 10 تُن در روز به 10 تن در ساعت افزایش پیدا می‌کند.

یحیی حسین‌پور در گفت‌وگو با ایسنا از اجرای طرح توسعه کارخانه خوراک دام چهارمحال و بختیاری واقع در قطب صنعتی شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: با اجرایی شدن این طرح میزان تولید خوراک دام از ۱۰ تُن در روز به ۱۰ تن در ساعت افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح توسعه‌ای کارخانه خوراک دام نزدیک به ۴ میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح تأمین شده است و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه تولید خوراک دام عمدتا برای نیاز به خوراک دام عشایر راه‌اندازی شده است، افزود: با اجرای طرح توسعه‌ای در این کارخانه می‌توان نیاز دامداری‌ها و بخش خصوصی را نیز تأمین کرد.

حسین‌پور در پایان در خصوص مزایای خواک تولیدی دام در این کارخانه، یادآور شد: خوراک تولیدی در این کارخانه به طور ۱۰۰ درصد جذب بدن دام می‌شود و برای هر دام اعم از بز، میش آبستن، دام‌های پرواربندی و ... خوراک‌های جداگانه‌ای تولید می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس