2400 کیلوگرم گوشت بین نیازمندان هرمزگان توزیع می‌شود


2400 کیلوگرم گوشت بین نیازمندان هرمزگان توزیع می‌شود

بندرعباس- ایرنا- اجرای طرح قربانی ماه ذی‌القعده در استان هرمزگان از فردا دوشنبه با ورود یک محموله 2 هزار و 400 کیلویی گوشت قرمز به منظور توزیع بین نیازمندان این استان آغاز می‌شود.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در این باره گفت: این محموله ۲ هزار و ۴۰۰ کیلویی شامل هزار و ۲۰۰ بسته دو کیلویی گوشت قرمز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

حجت الاسلام احمد پهلوانی عصریکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح ماه ذی‌القعده با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با همکاری آستان قدس رضوی و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این محموله گوشت قرمز بین نیازمندان مناطق حاشیه ای شهر بندرعباس، فین، قلعه قاضی، شمیل، سیریک، سیل زدگان روستاهای زاج و داربست، خمیر، هرمز، رودان، جاسک، میناب و بشاگرد توزیع می‌شود.

به گفته رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، در ماه های رجب، شعبان و رمضان نیز با توجه به شرایط کرونایی افزون بر ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و ۷۵ راس گوسفند با حمایت خیران، برنامه تلویزیونی سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان بین نیازمندان استان توزیع شد.

پهلوانی ارزش ریالی گوشت های توزیع شده در ماه های رجب، شعبان و رمضان در هرمزگان را قریب به پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمان شیوع ویروس کرونا که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به تبع آن تعطیلی بسیاری از کسب و کارها را به دنبال داشت، نقش موثری در اجرای طرح موسات و همدلی ایفا کردند.

این مسوول ضمن قدردانی از عوامل و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه (س) افزود: این ۲ مجموعه همواره محرومین ونیازمندان استان هرمزگان را مورد حمایت قرار می‌دهند.

در حال حاضر یک هزار و ۵۴ کانون فرهنگی هنری با مجوز ستاد هماهنگی کانون ها در سطح مساجد استان هرمزگان وجود دارد که در طول سال خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید