پیگیری و نظارت بر عملکرد مالی سازمان های مردم نهاد و انجمن‌های خیریه


پیگیری و نظارت بر عملکرد مالی سازمان های مردم نهاد و انجمن‌های خیریه

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از پیگیری و نظارت بر عملکرد مالی سازمان های مردم نهاد و انجمن‌های خیریه خبر داد.

به گزارش افکارنیوز،

جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد صبح امروز (یکشنبه ١٥ تیرماه) به ریاست شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و با حضور فرزانه مروستی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری و معاونان حوزه سمن‌های دفتر اجتماعی استانداری و مدیران استانی عضو شورا برگزار شد.

اخبار سیاسی- رسیدگی به وضعیت تراز مالی تعدادی از انجمن های خیریه در دستور کار این جلسه شورا قرار داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در این جلسه با اشاره به اینکه در قانون و آیین نامه مربوط به سازمان های مردم نهاد به رسیدگی وضعیت مالی سمن ها از طریق موسسات حسابرسی اشاره شده است، گفت: سازمان های مردم نهاد و انجمن های خیریه به تهیه صورت‌های مالی و تراز حساب‌های مجموعه خود دقت نظر داشته باشند و این موارد از طریق کمیته تشکیل شده در دفتر اجتماعی پیگیری خواهد شد.

حسن‌بیگی با تاکید بر اینکه قوانین در خصوص مواجهه و برخورد با تخلفات برخی سازمان های مردم نهاد باید بازدارنده باشد عنوان کرد: در خصوص سازمان ها و انجمن های خیریه مردم نهاد که با تخلفات مالی همراهند اقداماتی از سوی استانداری تهران و سپس ارجاع به مراجع ذیصلاح انجام خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه در خصوص اخذ تعهد از سمن های متخلف، درج در پرونده و تعهد به رفع اشکالات از سوی اعضای شورا مصوباتی اتخاذ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟