پرداخت 2300 میلیارد تومان از طلب گندمکاران و کلزاکاران گلستان


پرداخت 2300 میلیارد تومان از طلب گندمکاران و کلزاکاران گلستان

استاندار گلستان با اشاره تلاش های دولت در جهت حمایت از کشاورزان، گفت: با وجود تمام مشکلات مالی تاکنون 2300 میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران و گندمکاران استان پرداخت شده و این رقم فارغ از حمایت های صورت گرفته از دیگر کشاورزان است.

هادی حق شناس شامگاه یکشنبه ۱۵ تیر در جلسه با فرمانداران سراسر استان اظهار کرد: اگرچه در سال ۹۸ گلستان بحران عظیمی همچون سیل را پشت سر گذاشت اما همه موفق شدیم تمام مطالبات کارکنان دولت را پرداخت کنیم.

وی افزود: در بحران کرونا میزان اعتباراتی دریافتی گلستان به نسبت جمعیت از تمامی استان های همجوار بیشتر بود و ما موفق شدیم علاوه بر تجهیزات، مطالبات کادر درمانی را به‌طور کامل پرداخت کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: تلاش داریم در سالجاری با همراهی دستگاه های اجرایی استان ۳۳ هزار شغل در استان ایجاد کنیم و خوشبختانه نرخ بیکاری استان در سه ماهه اول سال جاری به ۹.۸ رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس با اشاره به بنیان‌های قدرتمند اقتصاد ایران، خاطرنشان کرد: پیش بینی های بین المللی حاکی از آن است که اقتصاد ایران در سال آینده رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج