پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روزی که گذشت / 15 تیر 1399


پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روزی که گذشت / 15 تیر 1399

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخباری که در 24 ساعت اخیر در سایت طرفداری منتشر...

طرفداری - پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را از این پس هر شب ساعت 12 بامداد با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در پانزدهم تیر 1399:

استقلال راه 0-3 را به روی سازمان لیگ بست

امروز مدیران سازمان لیگ اعلام کرده اند باید جواب تست بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال راستی آزمایی شود و حتی این امکان وجود دارد نتیجه بازی سه بر صفر به نفع پارس جنوبی اعلام شود.

اما شواهد نشان می دهد که سازمان لیگ نمی تواند دست به چنین اقدامی بزند چون باشگاه استقلال شب گذشته مدارک و نتیجه تست های کرونا را در اختیار سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا قرارداده است.

اتلتیک بیلبائو 0-1 رئال مادرید؛ چشمک تیم زیدان به جام قهرمانی لالیگا

در هفته سی و چهارم لالیگا، تیم های اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی، با پیروزی 1-0 شاگردان زیدان خاتمه یافت. رئال مادرید با این پیروزی، 77 امتیازی شد و فاصله اش با بارسلونا در صدر جدول به هفت امتیاز رساند تا خیالش بابت قهرمانی تقریبا راحت شود. بیلبائو هم با این باخت 48 امتیازی و در رده هشتم باقی ماند تا فرصت رسیدن به رده های بالاتر را از دست دهد.

از استقلال و فولاد راستی آزمایی می شود / تا این لحظه هر دو تیم 3-0 بازنده هستند!

به گزارش طرفداری، در حالی که استقلال با اعلام 13 عضو کرونایی و فولاد با ادعای 16 عضو کرونایی، مدعی عبور از حدنصاب 25% هستند و به همین دلیل با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی، به جای بازی مقابل پارس جنوبی در جم و نساجی در قائم شهر، آماده حضور در قرنطینه می شوند، مدیران سازمان لیگ اعلام کردند این ادعا را قبول ندارند و هیچ یک از این دو تیم لیگ برتری هنوز به حدنصاب 25% نرسیده اند.

واکنش آرتورو ویدال به پنالتی رئال مادرید در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو

گرفتن پنالتی برای رئال مادرید توسط داور مسابقه موجب شد آرتورو ویدال هافبک بارسلونا ایموجی خنده در استوری اینستاگرامش قرار داده و بدین شکل به این موضوع واکنش نشان دهد.

پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روزی که گذشت / 15 تیر 1399 ایموجی آرتورو ویدال در واکنش به پنالتی گرفته شده برای رئال مادرید

پس از 5 بار مردود شدن، جوردی آلبا سرانجام در امتحان گواهینامه رانندگی قبول شد

جوردی آلبا در 31 سالگی سرانجام موفق به گرفتن گواهینامه رانندگی شد و دیروز با اتومبیل شخصی خود به تمرینات بارسلونا آمد. رد شدن جوردی آلبا در 5 امتحان گواهینامه رانندگی قبلی، او را به سوژه ای در میان بازیکنان بارسلونا تبدیل کرده بود.

فولاد کرونای بازیکنش را مقابل استقلال مخفی کرده بود

از حسن بیت سعید فیلمی پخش شده که می گوید از دوازده روز قبل به واسطه کرونا قرنطینه شده بود. این در حالی است که او یازده روز قبل در ترکیب فولاد به مصاف استقلال رفت. به نظر می رسد فولادی ها با وجود این که می دانستند بیت سعید مبتلا به ویروس کرونا شده از او در بازی چهارم تیر ماه مقابل استقلال استفاده کردند.

اینتر 1-2 بولونیا؛ موسی های میهایلوویچ به رویای قهرمانی اینتر پایان دادند؟

از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا، امروز از ساعت 19:45 اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان بولونیا بود. لائوتارو مارتینز روی گل لوکاکو در دقیقه 22 تاثیر مستقیم و مهمی داشت اما در دقیقه 62 یک پنالتی را از دست داد. اسکروپسکی پس از مهار ضربه، در ریباند هم ضربه گالیاردینی را مهار کرد. در دقیقه 57، روبرتو سوریانو از بولونیا اخراج شد اما این تیم با وجود 10 نفره شدن، در دقیقه 74 به گل تساوی رسید. در دقیقه 77 اوضاع برای اینتر بدتر هم شد و الساندرو باستونی با دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد تا دو تیم 10 نفره کار را به پایان برسانند. فاجعه برای اینتر ادامه داشت و آنها در دقیقه 80 گل دوم را هم دریافت کردند. موسی بارو روی یک ضدحمله این گل را در مصاف تک به تک با هندانوویچ به ثمر رساند. الکسیس سانچز در چند دقیقه پایانی دو موقعیت طلایی را از دست داد و فاصله تا صدر جدول به عدد 11 رسید.

سازمان لیگ استقلال و فولاد را به جریمه سنگین تهدید کرد

سازمان لیگ در نامه ای رسمی به دو باشگاه استقلال و فولاد اعلام کرده تمامی اعضای این دو تیم باید همین امروز در حضور ناظر انضباطی و در آزمایشگاه هایی که سازمان لیگ تعیین می کند، تست مجدد کرونا بدهند. به گفته یکی از مدیران ارشد سازمان لیگ، اگر دو باشگاه این دستور را اطاعت نکنند، علاوه بر شکست 3-0 مقابل حریفانشان در هفته بیست و سوم، با جریمه های سنگین مواجه می شوند.

لاتزیو 0-3 میلان؛ چیدن پر پرواز عقاب ها، هدیه روسونری به یوونتوس

در شبی که خط حمله لاتزیو بدون ایموبیله و کایسدو کاملا بی اثر شده بود، میلان از فرصت های خود نهایت استفاده را برد و به بردی پرگل رسید. هاکان چالهان اوعلو، زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ زننده گل های روسونری در این دیدار بودند. با این برد، اختلاف لاتزیو با یوونتوس در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش یافت. میلان نیز خود را به رتبه پنجم نزدیک تر کرد.

اسکولز: منچستریونایتد به یک گلزن قهار و یک مدافع میانی قلدر نیاز دارد

پل اسکولز از دو پستی نام برده است که منچستریونایتد با تقویت خود در آن ها می تواند به نبرد لیورپول در کورس قهرمانی لیگ برتر برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق