بازی Resident Evil Village داستان نسخه هفتم را تکمیل می‌کند


بازی Resident Evil Village داستان نسخه هفتم را تکمیل می‌کند

چندی پیش بود که از بازی Resident Evil Village به عنوان هشتمین نسخه اصلی این مجموعه برای کنسول‌های نسل بعدی رونمایی شد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. 60% توسعه بازی تکیمل شده است، ولی هنوز سوالات بسیاری وجود دارند که پیش از عرضه بازی در سال 2021 باید پاسخ داده شوند. یکی از سوالات مهم این است که در تریلر بازی قرار است داستان کدام شخصیت به...

چندی پیش بود که از بازی Resident Evil Village به عنوان هشتمین نسخه اصلی این مجموعه برای کنسول‌های نسل بعدی رونمایی شد. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

60% توسعه بازی تکیمل شده است، ولی هنوز سوالات بسیاری وجود دارند که پیش از عرضه بازی در سال 2021 باید پاسخ داده شوند. یکی از سوالات مهم این است که در تریلر بازی قرار است داستان کدام شخصیت به اتمام برسد.

اخیرا تهیه کننده‌های کپمکام، پیت فابیانو و سویوشی کاندو، در مصاجبه‌ای با فامیتسو به بعضی سوالات پاسخ داده‌اند. البته مشخصا این دو مشخص نکردند که شخصیت محوری بازی چه کسی خواهد بود اما توضیحات مهمی داده‌اند.

این بازی دنباله Resident Evil 7 Biohazard است و حکم پایانی برای ان داستان را خواهد داشت. بنابراین به هر نحوی که شده است، داستانی که با شخصیت اِولین شروع شده بود، با این بازی تمام خواهد شد.

آن‌ها سپس به دشمن گرگینه نشان داده شده در تریلر اشاره کردند که مثل اینکه یک نفر نیست و شامل یک گروه می‌شوند. حضور گرگینه‌ها باعث شده که طرفداران گمان کنند ما در بازی شاهد دشمن خون‌آشام نیز خواهیم بود. Resident Evil Village سه سال و نیم در دست ساخت قرار داشته است. البته باید توجه داشت که مقدار قابل توجهی از این بازه مربوط به مرحله پیش از تولید است. یکی از بخش‌های اصلی گیم‌پلی بازی نیز گشت و گذار در محیط بزرگ ان خواهد بود.

بازی Resident Evil Village در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی