مدارس خوزستان در هفته جاری تعطیل هستند


مدارس خوزستان در هفته جاری تعطیل هستند

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همه مدارس 27 شهر خوزستان به استثنا مدارس شاهد تا پایان هفته تعطیل هستند.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان کوروش مودت بیان کرد: بنا بر اعلام ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان تمامی مدارس شهرهای قرمز، نارنجی و زرد استان که متولی ثبت نام پایه های ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم هستند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۸ تیرماه ۹۹ تعطیل می باشند و فقط مدارس شاهد برای دریافت مستندات پیش ثبت نام در سامانه سجا پذیرای اولیای دانش‌آموزان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهند بود.

وی گفت: از حضور والدین بدون ماسک در فضای آموزشی مدارس شاهد ممانعت به عمل خواهد آمد.

مودت ادامه داد: برگزاری حضوری امتحانات داخلی پایه دوازدهم نیز به هفته بعد موکول شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: بر اساس این ابلاغیه شهرهای دزفول، آبادان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان، هندیجان و گتوند در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین وضعیت شهرهای اهواز، بهبهان، حمیدیه و خرمشهر، *نارنجی* و شهرهای آغاجاری، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، لالی، هفتکل و هویزه در وضعیت زرد قرار دارند.

با توجه به اینکه خوزستان در وضعیت قرمز کرونا است ستاد استانی کرونا فعالیت برخی مراکز از جمله مدارس را برای یک هفته تعطیل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟