کشف سیگار قاچاق و امدادرسانی به مصدوم در آستارا


کشف سیگار قاچاق و امدادرسانی به مصدوم در آستارا

آستارا - ایرنا - نیروهای هنگ مرزی و انتظامی آستارا محموله سیگار خارجی قاچاق را کشف و امدادگران هلال احمر این شهرستان، گردشگر مصدوم در ارتفاعات را به بیمارستان منتقل کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا روز یکشنبه در هنگ مرزی این شهرستان گفت: روز گذشته مرزبانان با همکاری ماموران انتظامی ۸۳ هزار نخ سیگار را از یک دستگاه خودروی سواری در کوی رحمانی آستارا کشف و قاچاقچی آن را به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ نوذر مرادی افزود: ارزش سیگارها حدود ۵۴۰ میلیون ریال است و با توجه به زیان قاچاق به اقتصاد و فرهنگ جامعه، مرزبانان با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا هم گفت: صبح امروز یک مرد ۶۲ ساله اهل روستای دمیراوغلی کش بخش مرکزی، از ارتفاعات روستا سقوط کرده و از ناحیه پا مصدوم شده بود.

حسین خورشیدی افزود: ۲ امدادگر پایگاه هلال احمر محور آستارا-اردبیل بعد از ارائه کمک های اولیه در محل حادثه، مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند و وضعیت عمومی او مطلوب است.

وی به گردشگران و شهروندان توصیه کرد، در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۲ شهر و ۶۲ روستای کوهستانی و جلگه ای در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند