اجرای طرح قربانی ماه ذی القعده در کانون های مساجد/محموله 2400 کیلویی گوشت بین نیازمندان هرمزگانی توزیع می شود


اجرای طرح قربانی ماه ذی القعده در کانون های مساجد/محموله 2400 کیلویی گوشت بین نیازمندان هرمزگانی توزیع می شود

حجت الاسلام پهلوانی از اجرای طرح قربانی ماه ذی القعده به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با همکاری آستان قدس رضوی و برنامه تلویزیونی سمت خدا در استان هرمزگان خبرداد و گفت: فردا یک محموله گوشت برای توزیع بین نیازمندان وارد این استان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محموله دو هزار و 400 کیلویی شامل هزار و 200 بسته دو کلیویی گوشت قرمز به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی افزود: این محموله هزار و 200 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان مناطق حاشیه ای شهر بندرعباس، فین، قلعه قاضی، شمیل، سیریک، سیل زدگان روستاهای زاج و داربست، خمیر، هرمز، رودان، جاسک، میناب و بشاگرد توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان خاطر نشان کرد: در ماه های رجب، شعبان و رمضان نیز با توجه به شرایط کرونایی بیش از ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و ۷۵ راس گوسفند با حمایت خیرین، برنامه تلویزیونی سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی ارزش ریالی گوشت های توزیع شده در ماه های رجب، شعبان و رمضان در هرمزگان را قریب به پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

پهلوانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام شیوع ویروس کرونا که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به تبع آن تعطیلی بسیاری از کسب و کارها را به دنبال داشت، نقش موثری در اجرای طرح موسات و همدلی ایفا کردند و خدمات ارزشمندی نیز با جلب حمایت خیرین محلی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا ارائه دادند.

وی ضمن قدردانی از عوامل و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه سلام الله علیها، افزود: این دو مجموعه همواره محرومین ونیازمندان استان هرمزگان را مورد حمایت قرار می دهند.

گفتنی است؛ در حال حاضر هزار و 54 کانون فرهنگی هنری با مجوز ستاد هماهنگی کانون ها در سطح مساجد استان هرمزگان وجود دارد که در طول سال خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می دهند و در ایام شیوع کرونا نیز خلاقیت اعضای این مراکز در کنار پایگاه های بسیج باعث شد تا مساجد با ارائه خدمات معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی، ملجعی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و همچنین در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید 19 فعال باشد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی