الهامی: مجسمه زنوزی باید در آذربایجان نصب شود


الهامی: مجسمه زنوزی باید در آذربایجان نصب شود

تبریز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: با توجه به زحمات و فداکاری های مالک باشگاه، معتقدم باید مجسمه زنوزی در آذربایجان نصب شود.

ساکت الهامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بزرگمرد یک تنه فوتبال آذربایجان را زنده نگه داشته است، افزود: زحمتی که وی برای فوتبال آذربایجان می کشد جوابش اتفاقات این هفته نبود و من از بابت باخت مقابل نساجی از ملت بزرگ آذربایجان و زنوزی عذرخواهی می کنم.

وی اظهار داشت: بازیکنانم هفته قبل باخته بودند و مسئولیت شکست به گردن من بود چون فوتبالی انجام دادند که من از آنان خواسته بودم و در این میان گناه آقای زنوزی چیست؟ زنوزی کسی است که از جیب شخصی هزینه کرده است و علاوه بر پرداخت بدهی‌ها و جذب سه کاپیتان تیم ملی برای تراکتور، توانسته بهترین کمپ تمرینی و امکانات را برای تیم ایجاد کند.

الهامی ادامه داد: عده‌ای با اهداف خاص علیه زنوزی وارد عمل شده اند و طی یک ماه گذشته بیشترین مصاحبه‌ها را فقط به‌ خاطر صلاح فوتبال ایران و تراکتور انجام دادند، اما در هر حال اکنون تیم به آرامش رسیده و امیدوارم شرایط خوب خود را تداوم دهیم.

وی درباره بازی روز گذشته مقابل نفت آبادان با بیان اینکه بازیکنان تراکتور در این بازی شرافت را معنا کردند، گفت: فوتبالی روان، خوب و رو به جلو انجام دادیم و ریتم بازی در روالی پیش رفت که دوست داشتیم و هر ۲ گل بازی را در زمان های خوبی به ثمر رساندیم.

الهامی در خصوص وضعیت اشکان دژاگه، گفت: وی تنها ۲ روز است که وارد ایران شده است و روز قبل بازی به همراه سایر بازیکنان ریکاوری کرد و مقابل نفت از او درخواست کردم که در جمع اعضای تیم حضور داشته باشد.

وی اظهار داشت: دژاگه با انجام تمرینات پرفشار روی فرم آمده و شرایطش برای بازی‌های آتی بهتر خواهد شد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز روز گذشته در هفته ۲۳ لیگ برتر با ۲ گل مقابل نفت آبادان به برتری رسید تا جمع امتیازات خود را به عدد ۴۰ برساند.

این تیم در هفته ۲۴ قرار است ۲۱ تیر ماه در تهران به مصاف استقلال برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا