ماموریت بسیج دانشجویی تربیت انسان متعالی و متعهد است


ماموریت بسیج دانشجویی تربیت انسان متعالی و متعهد است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: ماموریت بسیج دانشجویی تربیت انسان متعالی و متعهد است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، نخستینانشست تخصصی انجمن فیلم ققنوس کشور با حضور محمد جواد نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از هنرمندان در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

نیک‌روش با قدردانی از حضور هنرمندان در این جلسه با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم زمینه را برای انتقال تجربیات بزرگواران به بدنه انقلابی دانشجویی ایجاد کنیم تا این عزیزان بتوانند این مسیر را ادامه بدهند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی افزود: هنر اصیل، هنری است که ریشه در حقیقت دارد و آن چیزی که هنر و یک محصول هنری را در حوزه سینما و تلویزیون ممتاز می‌کند بیش‌از آن‌که جلوه‌های فنی آن باشد اصل ایده‌ آن است شاید ذکر مثال از شهید آوینی برای این جمع خیلی ضرورت نداشته باشد اما واقعاً همراه سازی که انسان با اندیشه‌ها و آثار شهید آوینی پیدا می‌کند گواه این ادعاست.

وی تصریح کرد: مشخصا آنچه که طی این سال‌ها از تأسیس بسیج دانشجویی گذشته، بسیج دانشجویی جزو معدود مجموعه‌هایی که در واپسین ماه‌های حیات امام راحل توسط خود ایشان بنا گذاشته‌شده است و به نظر می‌رسد که امام می‌خواستند آرایش جدیدی را به نیروهایی که دل درگرو انقلاب داشتن دهند.

نیک روش با بیان اینکه ماموریت بسیج دانشجویی تربیت انسان متعالی و متعهد است، افزود: ما در بسیج دانشجویی دو وظیفه ‌داریم یکی تربیت نیروی تراز انقلاب است نیرویی که هم مراتب تعهد و تخصص آن در سطح قابل قبولی باشد و هم بتواند با ایفای نقش در عرصه‌های مختلف به حل مسائل و مشکلات مردم و کشور کمک کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان