توزیع سبد غذایی در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی 


توزیع سبد غذایی در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی با همکاری بچه مسجدی های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری اقدام به تهیه و توزیع 20 سبد غذایی کردیم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی با همکاری بچه مسجدی های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری اقدام به تهیه و توزیع ۲۰ سبد غذایی کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این سبدهای غذایی هر یک به ارزش ۱۵۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون قند، برنج، روغن و رب گوجه فرنگی می باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر این در راستای حفظ سلامت مردم نیازمند اقدام به تهیه پک های بهداشتی شامل صابون، مایع ضدعفونی کننده و پودر رختشویی کردیم که در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: همچنین با جلب کمک های خیرین مبلغی جمع آوری شده است که قصد داریم با این مبلغ یک دستگاه کولر برای خانواده ای نیازمند خریداری کرده و تحویل آنها دهیم تا در این هوای گرم و طاقت فرسا آنها نیز از نعمت وسایل سرمایشی بهره مند شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز این بیماری در جنوب کرمان و به تبعه آن در شهرستان رودبار جنوب بنابراین با کمک خیرینی از تهران مقداری مواد ضدعفونی کننده تهیه کردیم تا کار ضدعفونی اماکن عمومی، پمپ بنزین ها و خودپردازها را از سر بگیریم.

وی در خاتمه یادآور شد: بعد از شیوع کرونا فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید باکری را با اولویت کمک و خدمت به محرومین و نیازمندان دنبال می کنیم و جهاد و خدمت بچه های مسجدی به محرومین رودبار جنوب تا پایان کرونا و حتی پس از کرونا نیز ادامه دارد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید