پرسش هایی در ارتباط با حادثه کلینیک سینا


پرسش هایی در ارتباط با حادثه کلینیک سینا

رکنا: حجت نظری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران خواستار شفافیت در مورد وضعیت مالکیت ساختمان کلینیک سینا و بررسیقصور مالکان شد.

کلینیک سینا / به گزارش رکنا، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران که در مورد کلینیک سینا صحبت می کرد، گفت: چند نکته باید پاسخ داده شود. نکته اول اینکه مالک یا مالکین تکلیفشان باید روشن شود. من در بررسی اسناد متوجه شدم که مالکیت برای بانک است و باید مشخص شود در اتفاق کلینیک سینا چه نقش و همچنین میزان قصوری مالک مالکین داشته اند؟ سهم شهرداری از این قصور چقدر است؟ آیا رای ماده ۱۰۰ دارد یا خیر؟ و اگر دارد چرا اجرا نشده است؟ اینکه سهم وزارت کار و وزارت بهداشت در این حادثه چقدر است؟

وی افزود: به نظر من باید به این مهم توجه کنیم که در مواقع بحران خیلی از وقت پیش می آید که شاهد این هستیم که دستگاه‌های مختلف تقصیر را گردن دیگری می اندازند.

او ادامه داد: من خواهش دارم یک بار برای همیشه ما به عنوان نمایندگان شهروندان تهرانی این مهم را به سرانجام برسانیم و هر میزان که گردن ما قصور هست، بپذیریم و یا حتی اگر در هر کدام از بخش‌های دولتی و عمومی است را مشخص کنیم و به اطلاع مردم برسانیم و این انتظار به حق مردم است و ما از ما انتظار دارند که با شهروندان تهرانی صادق باشیم .جان مردم قطعاً چیزی است که غیر قابل جبران است و امیدوارم تلاش کنیم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس