سامسونگ گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را در تاریخ 5 آگوست معرفی خواهد کرد


سامسونگ گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را در تاریخ 5 آگوست معرفی خواهد کرد

سامسونگ تصمیم دارد به خاطر شیوع ویروس کرونا رویداد آنپک خود را در تاریخ 5 آگوست به صورت آنلاین برگزار کند. انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی سری گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 باشیم. گوشی تاشو گلکسی فولد 2 برخلاف مدل قبلی خود تاحدودی ارزان‌تر خواهد بود و از تکنولوژی شیشه فوق‌نازک (UTG) بهره خواهد برد که این فناوری ممکن...

سامسونگ تصمیم دارد به خاطر شیوع ویروس کرونا رویداد آنپک خود را در تاریخ 5 آگوست به صورت آنلاین برگزار کند. انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی سری گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 باشیم.

گوشی تاشو گلکسی فولد 2 برخلاف مدل قبلی خود تاحدودی ارزان‌تر خواهد بود و از تکنولوژی شیشه فوق‌نازک (UTG) بهره خواهد برد که این فناوری ممکن است منجر به ارایه قلم استایلوس برای این هندست شود. از طرفی، سری گلکسی نوت 20 دارای سه مدل نوت 20 استاندارد، نوت 20 پلاس و نوت 20 اولترا خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را در تاریخ 5 آگوست معرفی خواهد کرد

شباهت‌های بین گلکسی نوت 20 اولترا و نوت 10 پلاس فقط محدود به طراحی و زیبایی‌شناسی آن‌ها خواهد بود. اما در رابطه با مشخصات داخلی، نوت 20 اولترا از جدیدترین سخت‌افزارهای موردانتظار از یک پرچمدار سال 2020 استفاده خواهد کرد. این هندست مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون +865 و یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO با رزولوشن QHD خواهد بود. قابلیت جالب‌توجه دیگر نوت 20 اولترا امکان استفاده همزمان از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن QHD خواهد بود؛ چیزی که کاربران گلکسی S20 قادر به آن انجام آن نیستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی