دعوت جنبش اسرای فلسطینی به مقابله با اقدامات سرکوبگرانه اسرائیل


دعوت جنبش اسرای فلسطینی به مقابله با اقدامات سرکوبگرانه اسرائیل

جنبش ملی اسرای فلسطینی با اشاره به اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، خواستار مقابله با این اقدامات سرکوبگرانه شد.

دعوت جنبش اسرای فلسطینی به مقابله با اقدامات سرکوبگرانه اسرائیل

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «فلسطین آنلاین»، جنبش ملی اسرای فلسطینی در زندان النقب اسرائیل، درباره اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: اداره زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل اقدامات سرکوبگرانه و نژادپرستانه‌ای علیه اسرا انجام می‌دهد و این اقدامات اخیراً شدت یافته است.

این جنبش در بیانیه خود تأکید کرد: از جمله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی آن است که رابطه آنان را از دنیای خارج قطع می‌کند و حتی اجازه دیدار خانواده را به آنان نمی‌دهد؛ همچنین اجازه نمی‌دهد که پول یا لباس در زندان به دست آنها برسد.

در این بیانیه آمده است: مدیریت زندان‌های اسرائیل همچنان سیاست حبس انفرادی را ادامه می‌دهد و اسرای فلسطینی را بسیار در تنگنا قرار داده و سیاست بی‌توجهی پزشکی به ویژه با وجود شیوع بیماری کرونا که خطر جدی برای زندگی اسرا و همه مردم محسوب می‌شود، افزایش داده است.

این بیانیه می‌افزاید: در نتیجه این تجاوزات، ما برادران اسرای زندان النقب مسئولیت داریم که با توکل بر خداوند متعال، حرکت فوری و مقاومت علیه اقدامات سرکوبگرانه انجام دهیم و ملت ما نیز باید یاور ما در این مبارزات باشند.

این جنبش اشاره کرده است که در نامه‌ای به مدیریت منافع زندان‌های اسرائیل به آنها نسبت به انفجار خشم ملت فلسطین در آینده‌ای نزدیک در اثر این اقدامات هشدار داده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته