تصمیم قطعی برای نحوه آموزش دانشجویان‌ در ترم آینده اخذ نشده است


تصمیم قطعی برای نحوه آموزش دانشجویان‌ در ترم آینده اخذ نشده است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره نحوه ارائه آموزش به دانشجویان ایرانی و خارجی در ترم آینده توضیحاتی را ارائه کرد.

تصمیم قطعی برای نحوه آموزش دانشجویان‌ در ترم آینده اخذ نشده استسید محمدحسین کریمیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه ریزی برای آموزش دانشجویان خارجی در بحران کرونا، اظهار کرد: تعدادی از دانشجویان خارجی در کشور خود ساکن هستند و از طریق سامانه مجازی در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

او افزود: در حال حاضر تصمیم قطعی برای آموزش دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در ترم جدید گرفته نشده است، اما ممکن است آموزش‌ها به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی انجام شود؛ بنابراین بخش مجازی آموزش برای دانشجویان خارجی در کشور خودشان صورت می‌گیرد و برای بخش حضوری هم در آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

کریمیان تصریح کرد: همه دانشگاه‌ها علاقه‌مند به برگزار کردن کلاس‌ها به صورت حضوری هستند، اما اگر وضعیت کشور در شرایط بدی قرار گیرد کلاس‌ها حتما باید به صورت مجازی یا غیر حضوری برگزار شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای حضور دانشجویان در ترم جدید، اظهار کرد: برنامه دانشگاه‌ها این است که دانشجویان در یک محدوده زمانی باید در دانشگاه حضور یابند. برخی دانشجویان مقطع کارشناسی چندین بار با دانشگاه تماس گرفته و خواستار برگزاری کلاس‌ها به شیوه حضوری شده‌اند.

کریمیان با بیان اینکه برنامه ریزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ترم جدید به صورت حضوری محدود است، تاکید کرد: برنامه ریزی ما برای آموزش‌ها در ترم آینده به صورت ترکیبی یعنی مجازی و حضوری خواهد بود.

دانشجویان بدون مشکل در امتحانات مجازی شرکت می‌کنند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره شرکت دانشجویان در آزمون‌های مجازی پایان ترم، اظهار کرد: امتحانات دانشگاه امیر کبیر از ۱۲ تیرماه شروع شده است و طبق آمار‌های به دست آمده هیچ کدام از دانشجویان برای شرکت در آزمون‌های مجازی با مشکل مواجه نشده اند؛ چرا که سیستم اینترنتی دانشگاه مشکل نداشته و سرور‌ها قوی است.

تصمیم قطعی برای نحوه آموزش دانشجویان‌ در ترم آینده اخذ نشده است

کریمیان در پایان یادآوری کرد: برخی از دانشجویان ساکن در شهرستان‌ها ممکن است با قطعی یا مشکل اینترنت در زمان امتحانات مجازی مواجه شده باشند که در این صورت دانشجویان با موافقت اساتید پاسخ‌ سوالات امتحان را ایمیل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

واکنش رئیس دانشگاه امیرکبیر به اعتراض دانشجویان برای اخذ شهریه‌های غیرقانونی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید