معاون استاندار گیلان: توجه به آموزش و پرورش تنها در گفتمان نباشد


معاون استاندار گیلان: توجه به آموزش و پرورش تنها در گفتمان نباشد

رشت - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: تنها در گفتمان ها نباید به آموزش و پرورش توجه شود بلکه باید توجه به این دستگاه بزرگ فرهنگی؛ عملی باشد.

علی اوسط اکبری مقدم روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان گیلان در رشت با اشاره به جایگاه والای دستگاه تعلیم و تربیت کشور افزود: همه مسائلی که در زندگی مادی و معنوی انسان ها شکل می گیرد، از جایگاه آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه نظام متکی بر ساختار آموزش و پرورش است، اظهار داشت: دستگاه آموزش و پرورش بر اساس وظایف خود در راستای تعالی انسان ها قدم بر می دارد بنابراین باید به این مجموعه توجه ویژه شود.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به نقش و جایگاه مهم معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور خاطر نشان کرد: خاطرات دوران کودکی و دانش آموزی با معلمان ماندگار است.

وی خدمت در آموزش و پرورش را توفیق الهی دانست و اضافه کرد: هر فردی که در نظام آموزش و پرورش خدمت می کند در واقع در راستای تعالی انسان ها گام بر می دارد و این افراد بهترین و برگزیده ترین انسان های جامعه هستند و کار و خدمتگزاری آنان ارزشمند است.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه وی به دور از علایق سیاسی در راستای اعتلای فرهنگ استان مدیریت کرد، افزود : جایگزین وی نیز از مدیران با اخلاق، باسابقه، مدبر و دلسوز نظام فرهنگی استان است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گیلان نیز در مراسم تودیع خود ضمن قدردانی از معلمان بیان داشت: مهربانی و اعتماد از سرمایه های اجتماعی است که هر چه بیشتر باید در راستای تقویت این سرمایه ها تلاش کنیم.

نادر جهان آرای از معلمان خواست تا هرگز از کمبودها، نقصان ها و بی محبتی ها دلگیر نشده و با همت متعالی خود در جهت خلق زیبایی ها همواره پیشرو باشند.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم اظهار داشت: از هر گونه شتاب زدگی پرهیز می کنیم ضمن اینکه همه ما در راستای تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش باید همه همت خود را به کار بندیم.

محمد رحمتی با بیان اینکه این مراسم تکریم و معارفه یک جابجایی درون خانوادگی است، افزود: با همکاری و تعامل و با بهره مندی از تمامی ظرفیت های استان، آموزش و پرورش را به شکل پویا اداره خواهیم کرد.

در این مراسم از خدمات نادر جهان آرای مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان قدردانی شد و محمد رحمتی به عنوان مدیرکل جدید این دستگاه فرهنگی معرفی گردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها