تغییر در گروه داوری دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور


تغییر در گروه داوری دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور

رشت - ایرنا - گروه داوری دیدار تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول تغییر یافت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گروه داوری چند دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول تغیر یافت که دربی گیلان نیز یکی از این دیدارهاست.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسین زیاری به عنوان داور بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی انتخاب شد که امیرمحمد داوود زاده و علی الفتی نیز به عنوان کمک داور در این بازی زیاری را همراهی می کنند.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود اشکان خورشیدی که سابقه قضاوت در رقابت های لیگ برتر را دارد، با کمک های دانیال باشنده و علی الفتی به عنوان گروه داوری در بازی تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی حضور داشته باشند که با توجه به اعلام جدید فدراسیون فوتبال، داور و یکی از کمک داوران این دیدار تغییر یافت.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی از ساعت ۲۰ دوشنبه ۱۶ تیر ماه در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به رعایت پروتکل بهداشتی، این بازی بدون حضور تماشاگر انجام می شود و امید است که بازیکنان دو تیم نیز در زمین مسابقه، یک بازی زیبا را به نمایش گذاشته تا این دیدار بدون هیچگونه حاشیه ای و در سطح فنی بالایی برگزار شود.

تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، ملوان بندرانزلی با کسب ۲۷ امتیاز در مکان شانزدهم و سپیدرود رشت با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش