دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در قالب وبینار برگزار شود


دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در قالب وبینار برگزار شود

طاهریان با اشاره به تجربه موفق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری وبینارهای تخصصی دهه کرامت، اظهار کرد: دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) می‌تواند از این تجربه ارزشمند بهره‌مند شده و در این قالب برگزار شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «مرتضی طاهریان» در جلسه بررسی راهکارهای ترویج معارف سیدالساجدین(ع) در قالب دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که به صورت مجازی و با حضور اعضای ستاد برگزاری کنگره و معاونان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از یک دهه تلاش فعالان فرهنگی هرمزگان در راستای معرفی شخصیت امام سجاد(ع) و ترویج صحیفه سجادیه، اظهار کرد: دهمین سال باید با محوریت یک شعار مباحث کنگره را پیگیری کنیم.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور خطاب به اعضای ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، افزود: امروز تمام علاقمندان امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه انتظار دارند به پشتوانه تجاربی که دارید از آنها در زمینه های فکر، ایده، طرح و پیشنهاد برنامه ای با ظرفیت هیات اندیشه ورزی که دارید، پشتیبانی کنید.

وی در ادامه بیان کرد: شایسته است تا این کنگره حلقه وصلی شود و همه فعالان و مراکز اعم از کانون های فرهنگی هنری، هیئات مذهبی ، موسسات خیریه و افرادی که به نام امام سجاد(ع) هستند را شناسایی و شبکه مراکز امام سجاد(ع) را راه اندازی کنید.

طاهریان در ادامه از طرح نذر امام سجاد(ع) به عنوان احیاءکننده سیره اجتماعی آن حضرت(ع) یاد کرد و گفت: این طرح از سال های گذشته به شکلی شایسته در هرمزگان کلید خورد اما انتظار است که با یک هدف‌گذاری برکات آن ابتدا در خود هرمزگان و در طول سال ساری و جاری باشد و سپس منطقه و در نهایت کل کشور از آثار و خدمات و برکات آن برخوردار شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: این طرح ارزشمند برای همیشه ماندگار شود و شیرینی و حلاوت آن برای مردم نیز ماندگارتر خواهد بود.

طاهریان در ادامه بر رایزنی با سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای هدایت نیت واقفین به سمت ایجاد وقف هایی برای احیای معارف امام سجاد(ع) و ترویج صحیفه سجادیه تاکید کرد و افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز با ظرفیت پرتال بچه های مسجد آمادگی دارد که در برنامه های آموزشی و مسابقه ای معارف امام سجاد(ع) با محوریت ستاد فهمای استان هرمزگان در طول سال در راستای ترویج معارف سجادیه و صحیفه مشارکت داشته باشد.

معاون سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از برگزاری وبینارها با حضور اساتید ملی و بین المللی به عنوان تجربه موفق ستاد هماهنگی کانون های مساجد در دهه کرامت سال جاری نام برد و خاطرنشان کرد: دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) می تواند از این تجربه بسیار خوب بهره ببرد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس