آموزش تخصصی معارف نماز یک نیاز اساسی برای مبلغان دین


 آموزش تخصصی معارف نماز یک نیاز اساسی برای مبلغان دین

مدیر اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آموزش تخصصی معارف نماز یک نیاز اساسی برای مبلغان دین می باشد. لذا باید زمینه های آشنایی مبلغان با این معارف نورانی فراهم و گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ حجت الاسلام شفیع زاده مدیر اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در مرکز تخصصی نماز با حجت السلام آیتی مدیر مرکز تخصصی نماز دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام آیتی ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از قرار گرفتن موضوع نماز در کارگروه های تخصصی فضای مجازی اداره اعزام مبلغ اوقاف و اهتمام مدیر و معاونین این مجموعه به موضوع نماز، برگزاری این گونه جلسات را برای پیشبرد امر نماز و مجهز کردن مبلغان محترم ضروری دانسته و آمادگی مرکز تخصصی نماز جهت برگزاری دوره های مختلف نمازی و ارتقاء سطح معارف نماز مبلغان را اعلام کرد.

در ادامه حجت الاسلام شفیع زاده ضمن تاکید بر نقش حیاتی و سازنده نماز در تربیت فرد و جامعه فرمود: آموزش تخصصی معارف نماز یک نیاز اساسی برای مبلغان دین می باشد. لذا باید زمینه های آشنایی مبلغان با این معارف نورانی فراهم و گسترش یابد.

در پایان جلسه به توجه به آمادگی دو مجموعه موارد زیر جهت همکاری و برنامه ریزی به تصویب رسید:
۱- دورهای آموزشی متناسب و به روز توسط کارشناسان تبلیغ و آموزش دو مجموعه برای مبلغان طراحی و تدوین شود.

۲- یکی از کارگروه های تولید محتوای مجازی اداره اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه که قرار است برای طرح تابستانی ۱۵۰۰ مبلغ کشوری تولید محتوا کنند، به موضوع نماز اختصاص یابد و با عنوان کارگروه تولید محتوای نمازی برای کودک، نوجوان، جوان، والدین و مربیان محتوای نمازی توسط مرکز تخصصی نماز تولید گردد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی