اسامی برگزیدگان دوره پنجم «نفس‌های طلایی»


اسامی برگزیدگان دوره پنجم «نفس‌های طلایی»

اسامی نفرات برگزیده پنجمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی» که از سوی شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، اسامی نفرات برگزیده دوره پنجم مسابقه «نفس‌های طلایی» که از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود، اعلام شد.


دوره پنجم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک مصطفی اسماعیل و متولی عبدالعال برگزار شد. متقاضیان تا پایان خرداد‌ماه فرصت داشتند که تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن ارسال کنند.

در این مسابقه هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه به سبک آن قاری، اجرا و فایل صوتی خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.

مسعود لطفی، سیداحسان ابطحی و حسین مطلبی در سبک مرحوم مصطفی اسماعیل؛ مهدی مهرمشهدی و مهدی ساکت در سبک مرحوم متولی عبدالعال؛ محمدمتین صالحی و محمدمهدی شوندی برندگان دوره پنجم مسابقه نفس‌های طلایی هستند.

یادآور می‌شود، دوره ششم مسابقه نفس‌هایی طلایی نیز هم‌اکنون در دو سبک استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و راغب مصطفی غلوش در حال برگزاری است.

مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس