مجموعه نمایشی«یکی بود،یکی نبود»در شبکه قرآن و معارف سیما


مجموعه نمایشی«یکی بود،یکی نبود»در شبکه قرآن و معارف سیما

پرویز امیری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «یکی بود، یکی نبود» گفت: بزودی این مجموعه نمایشی از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «پرویز امیری» تهیه کننده مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» گفت: این مجموعه تلویزیونی تلفیقی از عروسکی و رئال است و در آن بازیگران در کنار عروسک‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.


وی افزود: مجموعه عروسکی «یکی بود یکی نبود» قصه دو بچه است که پدربزرگ‌شان نویسنده کتاب کودک است و به طور ناخواسته بچه ها را وارد فضای قصه ها می‌کند.
وی ادامه داد: مرضیه منصوری کارگردان و نیوشا صدر نویسندگی «یکی بود یکی نبود» را به عهده دارند و بازیگرانی همچون مریم سعادت ، حسین رفیعی ، رامین ناصر نصیر ، فهیمه باروتچی و بهشاد مختاری وبازیگران کودک پرهام موحدیان وعسل شاکری در این مجموعه به ایفای نقش می‌ پردازند و همچنین بنفشه بدیعی طراح عروسک،و محمد اعلمی عروسک ساز از افرادی هستند که در مجموعه نمایشی "یکی بود ،یکی نبود" حضور دارند همچنین این مجموعه در هر قسمت بازیگران مهمان دارد .


این سریال برای سه فصل سی قسمتی طراحی شده است و از دیگر عوامل آن می توان به علیرضا چنگیزی: مدیر تولید ، پیام حنفی سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز، حمید رحیم زاده: مدیر فیلمبرداری ، سامان شهامت: مدیر صدابرداری ، شبنم جمالی: طراح دکور ، مهتاره علیزاده: طراح صحنه ، نجمه خاتمی : طراح لباس ، بابک شعاعی: طراح گریم ، رویا بابا بیگی: منشی صحنه ، مجید شتی: تدوینگر ، عباس بیگدلی: دستیار تهیه کننده اشاره کرد.
خاطر نشان می سازد یکی بود یکی نبود یک مجموعه نمایشی برای مقطع سنی کودک است که تولید آن از ولادت امام رضا علیه السلام آغاز شده و به زودی از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس