وزارت دین اپلیکیشن قرآن را با ویژگی های جدید تکمیل کرده است


وزارت دین اپلیکیشن قرآن را با ویژگی های جدید تکمیل کرده است

اپلیکیشن مصحف قرآن دیجیتال و مبتنی بر اندروید و IOS دارای چندین ویژگی جدید است که در نسخه قبلی موجود نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازرایزنی فرهنگی ایران در ااندونزی، وزارت دین اندونزی از طریق کمیسیون تصحیح مصحف قرآن به طور فزاینده اپلیکیشن جدید قرآن را با جدیدترین ویژگی ها تکمیل کرده است. اپلیکیشن مصحف قرآن دیجیتال و مبتنی بر اندروید و IOS دارای چندین ویژگی جدید است که در نسخه قبلی موجود نیست.

آخرین صفحه اپلیکیشن قرآن وزارت دین بسیار جالب و پر از تجربه اینتراکتیو است. در بالای صفحه که رنگ سبز حاکم است، کاربران می توانند اطلاعات مربوط به زمان پنج بار نماز را در هر شهر و منطقه در اندونزی مشاهده کنند. در آن قسمت نیز، کاربران همچنین می توانند اطلاعات تاریخ در سال های هجری و میلادی را کسب می کنند.

در وسط، هفت نماد برجسته وجود دارد که عبارتند از: قرآن آیه ای، قرآن صفحه ای، تفسیر، بارکد اسکن، کانال کمیسیون تصحیح مصحف قرآن، قطب نما قبله و تنظیمات. اما در پایین، یک جدول آمار استفاده وجود دارد که می تواند فعالیت استفاده از قرآن وزارت دین را نشان دهد.

همچنین تلاوت ترتیل MP3 وجود دارد که با توجه به نیاز کاربر قابل تکرار است. البته این ویژگی، به کاربرانی که می خواهند قرآن را حفظ کنند، آسانی می دهد. در اپلیکیشن نسخه 2.00 بتا 4 ، حداقل 17 گزینه انتخابی از ترتیل های مُجوَّد شیخ عبدالباسط تا شیخ یاسر الدوسری وجود دارد.

ویژگی جالب دیگر، کانال کمیسیون یا لجنه تصحیح مصحف قرآن است. هنگامی که روی این نماد در صفحه اصلی قرآن وزارت دین کلیک شود، کاربران به صفحه ای هدایت می شوند که مجموعه ای از فیلم ها درباره یادگیری قرآن تولید شده این کمیسیون، نشان می دهد.

یادگیری حکمت های قرآنی از طریق فیلم های اینتراکتیو مطمئناً تجربه خوشایندی خواهد بود. علاوه بر ویژگی های فوق، بسیاری از ویژگی ها و چیزهای جالب دیگر در جدیدترین اپلیکیشن قرآن وزارت دین وجود دارد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام