انتخاب 9 رأی به عنوان آرای برتر


انتخاب 9 رأی به عنوان آرای برتر

دبیر جشنواره تقدیر از آرا قضایی مرتبط با نهاد‌های ارفاقی معاونت قوه قضائیه: در دومین جشنواره تقدیر از آرا قضایی 9 رأی به عنوان آرای برتر انتخاب شدند.

انتخاب 9 رأی به عنوان آرای برتربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای خدادی در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیر از آرا قضایی مرتبط با نهاد‌های ارفاقی، اصلاحی و پیشگیرانه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: این جشنواره در سه محور مجازات­های جایگزین حبس، تعلیق مراقبتی و تعویق صدور حکم برگزار شد که از ۱۳۰۰ رأی ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، ۱۱۰۰ رای به مرحله دوم رسید و درنهایت ۹ رأی به عنوان آرای برتر انتخاب شدند.
وی گفت: از آراء ارسالی، ۵۹۱ رأی در حوزه مجازات جایگزین حبس، ۵۸۹ رأی در حوزه تعلیق مراقبتی و ۱۲۰ رأی در حوزه تعویق صدور حکم بوده است.
خدادی افزود: داوری این آراء در دو مرحله برگزار شد که در مرحله ابتدایی سه داور حضور داشتند و ۱۱۱ رأی واجد شرایط به مرحله نهایی راه یافتند و مرحله نهایی با حضور پنج داور انجام شد و در نهایت ۹ رأی به عنوان آرای منتخب معرفی شدند.
وی ادامه داد: از ۹ رأی منتخب، ۴رأی در بخش مجازات جایگزین حبس، ۴ رأی در بخش تعلیق مراقبتی و یک رأی در حوزه تعویق اجرای حکم بودند.
این جشنواره در سال ۹۷ نیز با محور مجازات جایگزین حبس برگزار شد که تعداد ۵ نفر از قضات پس از بررسی داوران و با در نظر گرفتن اینکه بیشترین رای در خصــوص مجازات جایگزین حبس را صادر کرده بودند به عنوان قضات برتر تعیین شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه