کادیلاک اسکالید از زمان معرفی در سال ۱۹۹۹ تاکنون یکی از نمادهای لوکس این شرکت بوده و علیرغم اینکه اولین نسخه آن یک مدل برگرفته از جی ام سی یوکان بود اما اسکالید از نظر کیفیت ساخت همواره جزو شاخصترین شاسی بلندها بوده است. اسکالید که رقیب محصولاتی همچون بامو X7 و مرسدس بنز GLS است هماکنون یک خودروی لوکس واقعی بوده مخصوصاً اینکه مدل سال ۲۰۲۱ آن دگرگونیهای عظیمی را تجربه کرده است.
خب شما چگونه یک محصول تثبیت شده را در دنیای اشرافیت بهبود میبخشید؟ بله آن را به روسیه میفرستید تا آنها کار خود را به شیوهای خاص انجام دهند!
کمپانی روسی Exobilite با کادیلاک همکاری کرده تا نسخههای فوق لوکس و تولید محدودی از چهارمین نسل اسکالید را معرفی کند. طبق گفته این شرکت تنها ۷۷ دستگاه از کادیلاک اسکالید موردبحث تولید خواهد شد. ایدهی این کار تغییرات مهم در کابین بوده و بدنه نیز دارای برخی اصلاحات ملایم خواهد بود.
بخش موردعلاقه این فرایند تعویض کابین اسکالید با کابین بامو سری ۷ است. طبق خواسته مشتری، صندلیها، پانل دربها، داشبورد، استراحت گاه دستها و… با نمونههای بکار رفته در بامو یا رولزرویس تعویض میشوند. ستونها و پوشش سقف هم از جنس آلکانترا بوده و کفپوشها نیز جنس خاصی دارند.
لیست آپگریدهای اسکالید شبیه لیست تجهیزاتی است که در قایقهای لوکس چند میلیون دلاری دیده میشود. در این خودرو شاهد مواردی همچون شیشه جلوی ۸ میلیمتری سه لایه با پوشش زرهی، ترمزهای ۶ پیستونه قویتر و صندلیهای جلوی سری ۷ با عملکرد ماساژ، تهویه و… خواهید بود. این خودرو همچنین از شیشههای ضد صدا، ایزوله کامل صدا و پردههای جانبی سود میبرد.
مالکان اسکالید هم میتوانند با پرداخت مبالغ بیشتر به دستگاه قهوه ساز و حتی سیستم ترمز کربن سرامیکی دست پیدا کنند.
البته این تغییرات با هزینه بسیاری همراه بوده و جدای از خود خودرو باید ۹۸,۲۳۶ دلار را کنار بگذارید. با سفارش تمامی آپشن ها باید هزینه ۱۱۷,۵۶۴ دلاری را پرداخت کرد. این شرکت هنوز تصویری از خودروهای خود را منتشر ننموده است.