صادرات زعفران از سر گرفته شد/افزایش 8 درصدی قیمت‌ها


صادرات زعفران از سر گرفته شد/افزایش 8 درصدی قیمت‌ها

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد غلامرضا میری با بیان اینکه هم اکنون حداقل قیمت هر کیلوگرم زعفران 6 و نیم میلیون تومان و حداکثر نرخ آن 12 میلیون تومان است، گفت: قیمت انواع زعفران افزایش داشته اما بیشترین درصد افزایش مربوط به زعفران نگین سوپر بوده است. به طور متوسط می‌توان گفت قیمت هر کیلوگرم زعفران بین 7 تا 8 درصد افزایش داشته است.”...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد غلامرضا میری با بیان اینکه هم اکنون حداقل قیمت هر کیلوگرم زعفران ۶ و نیم میلیون تومان و حداکثر نرخ آن ۱۲ میلیون تومان است، گفت: قیمت انواع زعفران افزایش داشته اما بیشترین درصد افزایش مربوط به زعفران نگین سوپر بوده است. به طور متوسط می‌توان گفت قیمت هر کیلوگرم زعفران بین ۷ تا ۸ درصد افزایش داشته است.” صادرات زعفران از سر گرفته شد/افزایش ۸ درصدی قیمت‌ها”

وی درباره دلایل این مساله توضیح داد: نسبت به ماه‌های گذشته آرامش بیشتری بر بازار حاکم شده و برخی کشورها که درگیر کرونا بوده اند با بهبود اوضاع، بازگشایی شده اند در نتیجه صادرات زعفران به این کشورها از سر گرفته شده و کم و بیش انجام می‌شود.

میری وضعیت صادرات زعفران را در خردادماه امسال مطلوب توصیف کرد و گفت: میزان صادرات در خرداد ۹۹ تقریباً با میزان آن در مدت مشابه سال قبل برابر بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی