خدمت کریمانه در اولویت برنامه های دهه کرامت 


خدمت کریمانه در اولویت برنامه های دهه کرامت 

مهدی صالحی نودژ گفت: در دهه کرامت اولویت برنامه های کانون را به کمک به محرومین اختصاص دادیم و در همین راستا طرح خدمت کریمانه به رسم اهل بیت علیهم السلام را اجرا کردیم.

«مهدی صالحی نودژ» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت و سایر برنامه های جمعی نبود بنابراین اولویت برنامه های کانون را به کمک به محرومین اختصاص دادیم و در همین راستا طرح خدمت کریمانه به رسم اهل بیت علیهم السلام را اجرا کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان افزود: به همین منظور با همکاری اعضای کانون ۲ خانواده نیازمند شناسایی شدند، یکی از این خانواده ها مدت ۲ سال بود که به دلیل خرابی کولر و عدم پرداخت هزینه تعمیر آن از نعمت وسیله سرمایشی در تابستان بی بهره بودند بنابراین با مشارکت اعضای کانون مبلغ ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تهیه و با این مبلغ کولر آنها تعمیر شد.

وی عنوان کرد: همچنین به یکی دیگر از این خانواده ها که بیماری در منزل دارند و در پرداخت هزینه درمان آن با مشکل مواجه می باشند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک شد.

صالحی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت برگزاری پویش فدای دخترم بود که بر همین اساس اعضای کانون منازل خود را متناسب با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر تزئین کرده و این روز را جشن گرفته و تصاویر آن را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان ابراز کرد: از دیگر برنامه های کانون برگزاری ختم صلوات و قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج) و هدیه به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) بود که توسط بانوان عضو کانون به صورت مجازی اجرا شد.

وی در خاتمه بیان کرد: هم زمان با شب میلاد امام رضا علیه السلام پویش سلام بر امام اجرا شد و به همین منظور اعضای کانون صلوات خاصه و زیارت امین الله را در منازل خود قرائت کرده و تصاویر کلیپ های آن را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کردند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند