برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی همزمان با سالگرد شهید سلیمانی


برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی همزمان با سالگرد شهید سلیمانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امروز شاهد توسعه و گسترش کار هنرمندان به دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی هستیم که قرار است در کرمان با سه موضوع خیابانی، صحنه ای و نماشنامه نویسی برگزار شود و در دی ماه و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزاری جشنواره را خواهیم داشت.

"محمدرضا علیزاده" صبح امروز ۱۵ تیرماه در مراسم رونمائی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان که در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد و خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، اظهار کرد: جامعه فرهنگی هنری جزو نخستین گروه هایی بودند که بعد از شهادت سردار سلیمانی در کرمان برنامه هایی اجرا کردند و در سومین روز شهادت ایشان نخستین برنامه اجرا شد.

وی افزود: امروز شاهد توسعه و گسترش کار هنرمندان به دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی هستیم که قرار است در کرمان با سه موضوع خیابانی، صحنه ای و نماشنامه نویسی برگزار شود و در دی ماه و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزاری جشنواره را خواهیم داشت.

علیزاده تصریح کرد: جشنواره تئاتر سردار آسمانی در ۱۰ موضوع برگزار می شود که شامل سردار آسمانی و مردم داری، سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم و ... است و تا پایان شهریورماه دریافت و ارزیابی آثار را خواهیم داشت و فرصت دریافت آثار نمایشنامه نویسی تا آبان ماه است و برگزاری جشنواره در دی ماه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: علاوه بر جشنواره تئاتر، ۱۰ برنامه در سطح استانی، ملی و بین المللی تعریف شده که به ستاد برگزاری برنامه های سردارسهید سلیمانی در استان و کشور ارائه شده و مهم ترین برنامه جایزه فرهنگی ادبی سردار سلیمانی است.

وی افزود: جشنواره بین المللی هنرهای معاصر نیز در حال تهیه طرح است که به تدریج این برنامه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد