اوج گیری موج دوم کرونا با بیش از 533 هزار قربانی


اوج گیری موج دوم کرونا با بیش از 533 هزار قربانی

کشور‌های آمریکا، برزیل، روسیه، هند و پرو همچنان در صدر بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان قرار دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی وورلد مترز از میان ۱۱ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۸۹۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا، تاکنون ۶ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۳ نفر بهبود یافته اند و ۵۳۳ هزار و ۴۷۴ نفر فوت کردند.
اوج گیری موج دوم کرونا با بیش از 533 هزار قربانی
۱۰ کشور آمریکا، برزیل، روسیه، هند، پرو، اسپانیا، شیلی، انگلیس، مکزیک و ایتالیا همچنان در صدر بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در جهان قرار دارند.
اوج گیری موج دوم کرونا با بیش از 533 هزار قربانی
شناسایی ۲۳۹ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در آلمان
به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، موسسه روبرت کخ روز یکشنبه اعلام کرد، شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در آلمان با ۲۳۹ مورد افزایش به ۱۹۶ هزار و ۳۳۵ مورد رسید. همچنین شمار جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در آلمان با ۲ نفر افزایش به ۹ هزار و ۱۲ نفر رسید.

۸ مورد جدید ابتلا در چین
به گزارش خبرگزاری رویترز از پکن, "کمیسیون بهداشت ملی چین" اعلام کرد، ۶ مورد جدید ابتلاء به کرونا، از خارج کشور وارد چین شده است. ۲ مورد جدید از ابتلاء به کرونا در پکن پایتخت چین گزارش شده است.
همچنین وزارت بهداشت چین اعلام کرد تا روز شنبه ۸۳ هزار و ۵۵۳ مورد ابتلاء به کرونا تایید شده است. تعداد افرادی که تاکنون به سبب کرونا جان سپرده اند همچنان ۴۶۳۴ نفر و از اواسط ماه مه تغییری نکرده است.

شناسایی ۳۷۹۲۳ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در برزیل
به گزارش خبرگزاری رویترز از ریو دو ژانیرو، وزارت بهداشت برزیل روز شنبه از ۳۷ هزار و ۹۲۳ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و جان باختن یک هزار و ۹۱ نفر دیگر بر اثر این ویروس در مدت ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داد. در نتیجه، تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در برزیل به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مورد و تعداد کل موارد مرگ بر اثر این ویروس در برزیل به ۶۴ هزار و ۲۶۵ مورد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان