هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد


هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد

سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده مرزبانی کردستان گفت: در اجرای طرح کنترل نوار مرزی و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق در مرزهای استان، مرزبانان هنگ‌های مرزی بانه و مریوان محموله‌های کالای قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ محمدعارف سپهری روز یکشنبه اظهار داشت: مرزبانان هنگ مریوان حین پایش و کنترل نوار مرز در چند عملیات منسجم، ۶۶۲ هزار و ۹۲۰ نخ سیگارت خارجی و ۴۰۵ هزار جفت دستکش بهداشتی یک بار مصرف کشف کردند.

وی اضافه کرد: همچنین مرزبانان هنگ بانه ۲۶ دستگاه انواع لوازم خانگی از قبیل ماشین ظرف شویی، جارو برقی و تلویزیون و ۱۰ هزار قطعه جوجه یک روزه را کشف و توقیف کردند.

سرهنگ سپهری با اشاره به دستگیری ۱۴ قاچاقچی در این رابطه افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله های کشف شده قاچاق حدود هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به اشراف مرزبانان این فرماندهی و رصد نوار مرزی استان به طور شبانه روزی اشاره و اظهار داشت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای در سطح مرزهای استان انجام گرفته و ماموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

کردستان از استان های مرزی کشور بوده که ۲۲۷ کیلومتر مرز با شمال عراق (اقلیم کردستان عراق) دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج