تجلیل از نوجوان مداح مطرح کشوری در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم 


تجلیل از نوجوان مداح مطرح کشوری در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم 

محبوبه جبالبارزی گفت: شامگاه گذشته طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از یک نوجوان فعال قرآنی و مداح مطرح کشوری در مسجد جامع عنبرآباد آغاز شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از یک نوجوان فعال قرآنی و مداح مطرح کشوری در مسجد جامع عنبرآباد آغاز شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد افزود: از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و هیئت امنای مسجد جامع عنبرآباد از کمیل علی توکلی یکی از نوجوانان فعال مسجدی عضو کانون تجلیل شد.

وی بیان کرد: علی توکلی از سن نوجوانی است که پدر و مادر ش مداح هستند و از آنجایی که صدای خوبی دارد با تشویق والدینش وارد عرصه مداحی شد و سال گذشته با حضور در مسابقه مداحی که هم زمان با دهه کرامت از سوی آستان قدس رضوی برگزار شد، به عنوان نوجوان مداح برگزیده شد و در ماه محرم نیز در حرم مطهر رضوی مداحی کرد.

جبالبارزی ابراز کرد: فردا شب به مناسبت دهه کرامت، جشن مجازی میلاد حضرت امام رضا علیه السلام را از طریق اینستاگرام برگزار می کنیم و قرار است علی توکلی به صورت زنده مولودی خوانی کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنوان کرد: این جشن از سوی کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام و با هماهنگی با شورای هیئت های مذهبی شهرستان عنبرآباد در مسجد امام رضا علیه السلام این شهر برگزار می شود.

وی اظهار کرد: فردا شب راس ساعت ۹ و سی دقیقه در جشن مجازی میلاد امام رضا علیه السلام مهمان خدام آستان قدس رضوی هستیم بنابراین از عاشقان آن حضرت دعوت می کنیم حتما بیننده این جشن باشند.

جبالبارزی ادامه داد: سخنرانی در خصوص سبک زندگی و سیره امام رضا علیه السلام، برگزاری مسابقه فرهنگی همراه با اهدا جوایز و طنز پردازی از دیگر ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای این جشن مجازی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام یادآور شد: امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت نیست بنابراین جشن های دهه کرامت به صورت مجازی برگزار می شوند.

وی بیان کرد: هم زمان با میلاد حضرت معصومه (س) پویش جشن خانگی را راه اندازی کردیم و از بچه های مسجدی کانون خواستیم که فضای منازل خود را متناسب با این روز تزئین کرده و جشن خانگی برگزار کنند سپس تصاویر جشن های خانگی خود را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کنند.

جبالبارزی در خاتمه ابراز کرد: فضا سازی مسجد و محله و همچنین پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد از دیگر برنامه های دهه کرامت است که به همت بچه های مسجدی کانون انجام شده است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس