اجرای مرحله دوم طرح خدمت کریمانه 


اجرای مرحله دوم طرح خدمت کریمانه 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت دهه کرامت مرحله دوم توزیع گوشت نذری در قالب طرح کمک کریمانه به رسم اهل بیت علیهم السلام آغاز شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت دهه کرامت مرحله دوم توزیع گوشت نذری در قالب طرح کمک کریمانه به رسم اهل بیت علیهم السلام آغاز شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: اولین مرحله هم زمان با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده و دومین مرحله نیز در آستانه میلاد امام رضا علیه السلام آغاز شد.

وی اضافه کرد: در اولین مرحله ۳ راس گوسفند نذری قربانی شده و در این مرحله نیز سه راس گوسفند نذری طی ۳ روز قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شوند.

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: امشب به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام جشن مجازی برگزار می شود این جشن به همت بچه های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری و با همکاری طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: این دومین جشن مجازی در دهه کرامت است که اجرا می کنیم اولین جشن هم زمان با میلاد حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وی اظهار کرد: این جشن مجازی راس ساعت ۹ و سی دقیقه شروع می شود و علاقمندان می توانند به صورت زنده از طریق اینستاگرام بیننده این برنامه باشند.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در جشن مجازی میلاد امام رضا علیه السلام، سخنرانی، مولودی خوانی و همچنین اجرای نمایش می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: موضوع سخنرانی در باب فضائل و کرامات امام رضا علیه السلام است تا مردم و به ویژه قشر نوجوان و جوان ما با شخصیت و جایگاه والای این امام همام بیشتر آشنا شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق