سیمونه اینزاگی: در شرایط نامناسبی به مصاف میلان رفتیم / لاتزیو خوش شانس نبود


سیمونه اینزاگی: در شرایط نامناسبی به مصاف میلان رفتیم / لاتزیو خوش شانس نبود

لاتزیو در بدترین زمان، متحمل شکست سنگینی در خانه شد.

طرفداری - پس از شکست 3-0 لاتزیو مقابل میلان و افزایش اختلاف این تیم با یوونتوس به 7 امتیاز، سیمونه اینزاگی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

همچنین بخوانید:

لاتزیو 0-3 میلان؛ چیدن پر پرواز عقاب ها، هدیه روسونری به یوونتوس

سیمونه اینزاگی: لاتزیو طی 6 روز، 3 بار به میدان می رود / سایر تیم های سری آ، چنین برنامه ای ندارند

سیمونه اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی و همچنین مصاحبه با DAZN گفت:

این باخت از نظر شرایط تیم در جدول برای ما سنگین بود اما می دانستیم که مشکلاتی در این بازی خواهیم داشت. امشب خوش شانس هم نبودیم. گل اول، تغییر مسیر پیدا کرد و گل دوم از ضربه پنالتی حاصل شد که استراکوشا تقریبا آنرا مهار کرده بود.

دو موقعیت خوب را از دست دادیم تا به بازی برگردیم اما در عوض، گل سوم را خوردیم. متاسفانه در حال حاضر نمی توانم از ترکیب چرخشی استفاده کنم و طی کمتر از هر دو هفته باید 4 بار به میدان برویم.

باید به آینده نگاه کنیم و آماده بازی بعدی شویم. کوریا را به دلیل مصدومیت احتمالا در بازی بعدی در اختیار نداریم. بچه ها کمی خسته هستند. اگر ایموبیله و کایسدو محروم نبودند، کوریا قطعا بازی نمی کرد. او مدتی است از ناحیه ساق پا احساس درد دارد. لوکاس لیوا پس از تنها 25 دقیقه تمرین، امشب به بازی گرفته شد. میلینکوویچ ساویچ هم درخواست تعویض کرد چون خسته بود.

بازی در این شرایط مقابل میلان اصلا کار راحتی نبود. با این حال معتقد هستم اگر نتیجه 2-1 می شد، می توانستیم به بازی برگردیم. در خط حمله مشکلاتی داشتیم. بدون مهاجم مرکزی، تیم از نظر تاکتیکی سردرگم بود. در شرایط مساعدی برای این بازی آماده نشدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود