2 هزار و 500 بسته غذایی در مناطق محروم خراسان جنوبی توزیع شد


2 هزار و 500 بسته غذایی در مناطق محروم خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند - ایرنا - 2 هزار و 500 بسته غذایی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با همکاری نیروهای مرزبانی خراسان جنوبی در مناطق محروم مرزی استان توزیع شد.

بنابر این گزارش در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک به آسیب‌دیدگان کرونا توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نیروهای مرزبانی استان خراسان جنوبی ۱۰ تن گوشت مرغ در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی در مناطق محروم مرزی استان توزیع شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی روز شنبه در دیدار مدیرکل استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن قدردانی از اقدامات ستاد درخصوص حمایت از مناطق محروم گفت: حضور مرزنشینان و عشایر در مناطق مرزی باعث تقویت امنیت مرزها و قوت قلب مرزبانان است و مرزبانی نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در خدمت‌رسانی به مرزنشینان با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری‌های بیشتری داشته باشد.

سردار علی اصغر مسروری افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات زیادی در راستای اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی و عشایری استان انجام داده و در ۲ سال اخیر شاهد مهاجرت معکوس در برخی مناطق بودیم، حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا هم باعث قوت قلب مردم مناطق کم‌برخوردار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: از سال ۸۸ که دفتر ستاد اجرایی رسما در استان راه‌اندازی شده، بیش از ۸۰۰ ملیارد تومان درخصوص اشتغال روستایی، ساخت مساجد و مدارس، ساخت خانه‌های بهداشت و امور خدمات بهداشتی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

سید مجتبی موسوی ارائه تسهیلات تا سقف ۴۰ میلیون تومان به روستائیان را در دستور کار عنوان کرد و افزود: اولویت پرداخت تسهیلات با عشایر و مرزنشینان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر