حادثه رانندگی در بوکان 5 مصدوم برجا گذاشت


حادثه رانندگی در بوکان 5 مصدوم برجا گذاشت

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه پژو 405 در جاده بوکان به سد شهید کاظمی در این شهرستان پنج نفر مصدوم شدند.

سیدفواد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این سانحه رانندگی که از طریق سامانه ۱۲۵ اعلام شد در نزدیکی روستای" تیکان‌تپه" از توابع بخش مرکزی و در ۲۰ کیلومتری شهر بوکان در جاده سد شهید کاظمی عصر امروز روی داد که بلافاصله ماموران آتش‌نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه پنج نفر از سرنشینان هر ۲ دستگاه خودرو به‌شدت مصدوم و بلافاصله به بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بوکان با بیان اینکه هم‌اکنون حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش است، اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

هاشمی افزود: هر هفته به دلیل گرم شدن هوا به‌خصوص در فصل تابستان شمار زیادی از مردم برای شنا از طریق این جاده اقدام به تردد می‌کنند که موجب بروز حوادث زیادی می‌شود.

از ابتدای امسال تاکنون ۲ نفر در جاده‌های این شهرستان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده و ۶ نفر نیز مجروح شدند.

شهرستان بوکان پلیس راه ندارد و نزدیکترین پلیس راه که همان پلیس راه میاندوآب است در محل حضور پیدا کرده و علت تصادف را کارشناسی می‌کند.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی و در ۱۹۶ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا