والتری بوتاس: مرسدس در اتریش برتری مطلق دارد


فرمول یک ایران – والتری بوتاس، راننده تیم فرمول یک مرسدس پس از کسب پول پوزیشن در تعیین خط گرندپری اتریش 2020، اذعان کرد که آنها در پیست ردبول رینگ برتری مطلق دارند. بوتاس با اینکه در دقایق پایانی مرحله سوم تعیین خط از پیست خارج شد اما توانست رده نخست استارت مسابقه فردا را بدست آورد و لوئیس همیلتون نیز از هم تیمی اش شکست خورد و در رده دوم قرار...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس، راننده تیم فرمول یک مرسدس پس از کسب پول پوزیشن در تعیین خط گرندپری اتریش 2020، اذعان کرد که آنها در پیست ردبول رینگ برتری مطلق دارند.

بوتاس با اینکه در دقایق پایانی مرحله سوم تعیین خط از پیست خارج شد اما توانست رده نخست استارت مسابقه فردا را بدست آورد و لوئیس همیلتون نیز از هم تیمی اش شکست خورد و در رده دوم قرار گرفت. نزدیک ترین رقیب آنها مکس ورشتپن از تیم ردبول بود که در فاصله نیم ثانیه ای مرسدس قرار داشت.

بوتاس در مصاحبه خبری پس از تعیین خط گفت:

واقعا احساس خوبی دارد، دلم برای چنین احساسی تنگ شده بود. فشار آوردن به خودرو تا آخرین حد و مرز یک چیز ویژه ای بوده و من خیلی وقت است که برای این لحظه آماده می شوم.

احساس بسیار خوبی دارد و چیزی بیشتر از این نمی توان گفت و کار تیم ما فوق العاده بوده و به نظر می رسد ما در اتریش برتری مطلق داشته باشیم.

هنوز اولین تعیین خط فصل را پشت سر گذاشتیم اما من بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام، بنابراین از همه افراد حاضر در تیم، از همه افراد کارخانه ها متشکرم. این یک ماشین واقعاً شگفت انگیز برای رانندگی بوده، اما مسابقه فردا مهم است.

والتری بوتاس: مرسدس در اتریش برتری مطلق داردوالتری بوتاس: مرسدس در اتریش برتری مطلق دارد

والتری بوتاس و لوئیس همیلتون – فرمول یک اتریش 2020

لوئیس همیلتون از عملکرد مرسدس شگفت زده شده است…

قطعا انتظار چنین فاصله ای را نداشتیم اما نتیجه تعیین خط یک نمایش واقعی از کارهای بزرگی بوده که افراد داخل کارخانه مرسدس انجام داده اند.

والتری دور بهتری را ثبت کرد و کارش فوق العاده بود. قطعا فاصله برای پیشتاز بودن کافی است اما نمایش های مختلفی را از تیم های دیگر دیده ایم که بعضی اوقات سریع بوده اند و بعضی اوقات نیز کمی عقب بودند. نمایش واقعی خودروی ما همین بود و سعی می کنیم آنرا بهبود دهیم.

سال به سال نشان دادیم که بهترین تیم هستیم و افرادی که با من کار می کنند، بجای یک دنده بودن، همیشه سعی کردیم از یکدیگر یاد بگیریم.

واقعاً هیچ سیاستی در تیم وجود ندارد، بنابراین یک تیم متحد هستیم که با یکدیگر رو به جلو حرکت می کنیم، به همین دلیل هر سال قوی برمی گردیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط