انتصاب پیروز حناچی به فرماندهی میدان حادثه


انتصاب پیروز حناچی به فرماندهی میدان حادثه

وزیر کشور و نایب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور در حکمی آقای پیروز حناچی، شهردار تهران را به عنوان فرمانده میدان حادثه در سطح محلی منصوب کرد.

انتصاب پیروز حناچی به فرماندهی میدان حادثهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیروز حناچی
شهردار محترم تهران
سلام علیکم

به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰) قانون مدیریت بحران کشور و بنده ۳ مصوبه جلسه مورخ ۰۱/۰۴/ ۱۳۹۹ ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، نظر به شرایط ویژه و اهمیت کلانشهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرداری تهران و نیز شایستگی، تجارب ارزنده و سوابق موثر شما در این زمینه، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان فرمانده میدان حادثه در سطح محلی (موضوع بند الف ماده (۱۱) قانون مذکور) در کلانشهر تهران منصوب می‌نمایم.

شایسته است با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و همکاری استاندار محترم تهران و مشارکت موثر و هدفمند عمومی و تعامل جامعه، بسیج توانمندی‌های موجود امکانات و منابع بالقوه و تسریع در تصمیم گیری‌های بموقع و کارشناسی شده و با استفاده از توان نیرو‌های مجرب و کارآمد و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها نسبت به برنامه ریزی، سازماندهی و ارتقاء آمادگی، فرماندهی میدانی عملیات پاسخ به بحران در صحنه یا منطقه وقوع حادثه را در شرایط اضطرار با تدابیر و اهتمام لازم اعمال نموده و به اینجانب گزارش نمایید.

ضمنا در نیل به اهداف کاهش خطرپذیری، پیشگیری از ریسک‌های جدید و کاهش ریسک‌های موجود در سطح شهر تهران از طریق اجرای تدابیر فراگیر و یکپارچه نسبت به تقویت تاب آوری و برگشت پذیری شهر در برابر حوادث و سوانح اهتمام ویژه معمول دارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری "مد ظله العالی" و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را از خداوند متعال مسألت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی
نایب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن