وضعیت کرونایی در بابل قرمز شد


با اوج گیری دوباره ویروس کرونا در بابل، بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم...

وضعیت کرونایی در بابل قرمز شد

با اوج گیری دوباره ویروس کرونا در بابل، بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل افزایشی شد و وضعیت کرونایی در این شهرستان به حالت قرمز درآمد.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان بابل به عنوان دروازه ورود ویروس کرونا در مازندران از اول اسفندماه گذشته به طور رسمی با بستری دو بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان آیت الله روحانی با این ویروس درگیر شد و به سرعت تا پایان اسفندماه تعداد بستری ها به بیش از ۵۰۰ نفر رسید و به مدت دو ماه وضعیت این شهرستان را به حالت قرمز کشاند.

اما بعد از یک مدت کوتاه سیر نزولی بستری بیماران کرونایی در بابل، باز افزایشی شد و در حال حاضر با بستری ۱۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری ها را به ۱۲۴ نفر افزایش داده و وضعیت کرونایی در بابل بار دیگر قرمز شد.

همچنین تعداد بستری بیماران ویروس کرونا با حال نامساعد روند افزایشی گرفته و در حال حاضر ۳۷ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری می باشند.

بر این اساس همزمان با تعطیلی عید سعید فطر تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به شهرستان بابل سرازیر شدند و در حال حاضر در پایان هفته ترافیک سنگین خودروهای مسافران در جنوب شهرستان بابل وضعیت این روزهای قرمز کرونایی در بابل را قابل پیش بینی کرده بود.

از طرف دیگر رونق بازارهای محلی ، ترددهای بی رویه شهروندان در سطح شهر، عادی شدن شهروندان در مناسب های اجتماعی اعم از جشن های عروسی و عزاداری ها و همچنین جلسات اداری بدون رعایت پروتکل های بهداشتی موج بستری بیماران کرونایی در بابل را افزایشی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی