دستگیری وکیل قلابی در بوشهر / او یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای بود


دستگیری وکیل قلابی در بوشهر / او یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای بود

حوادث رکنا: یک وکیل قلابی که مردم بوشهر را با عنوان وکیل فریب می داد به دام افتاد.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ “جوشن سهرابی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شخصی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و صاحب نفوذ در دادگاه و دیوان عالی کشور، مبلغ هنگفتی را از وی کلاهبرداری کرده است؛ با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

بازداشت وکیل کلاهبردار در بوشهر

وی گفت: در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس مشخص فرد کلاهبردار با وعده های توخالی، مبلغ ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از شهروندان بوشهری دریافت کرده است وجوه دریافتی را به نفع خود تصاحب کرده است.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های موجود موفق شدند متهم را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، وی را در مخفیگاهش در یکی از محله های شهر بوشهر دستگیرکنند.

پایگاه خبری پلیس نوشت،رئیس پلیس آگاهی استان بوشهرخاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و اخذ ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است