طرز تهیه غذای سوفله مرغ و لوبیا غذایی سریع


سوفه مرغ و لوبیا غذایی که خیلی سریع آماده میشه در این مطلب آشپزی روزانه طرز تهیه سوفله مرغ و لوبیا را به شما آموزش می دهیم. مواد لازم برای سوفله مرغ و لوبیا : نان  (تورتیلا،لواش یا تافتون) به میزان لازم فلفل سیاه 1/8 قاشق چای خوری نمک 1/8 قاشق چای خوری آبلیمو 4.5 قاشق چای خوری مرغ (مرغ کنتاکی خرد شده) مرغ 2 و 1/4 لیوان زیره 1/4 قاشق چای...

سوفه مرغ و لوبیا غذایی که خیلی سریع آماده میشه

در این مطلب آشپزی روزانه طرز تهیه سوفله مرغ و لوبیا را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای سوفله مرغ و لوبیا :

نان (تورتیلا،لواش یا تافتون) به میزان لازمفلفل سیاه 1/8 قاشق چای خورینمک 1/8 قاشق چای خوریآبلیمو 4.5 قاشق چای خوریمرغ (مرغ کنتاکی خرد شده) مرغ 2 و 1/4 لیوانزیره 1/4 قاشق چای خوریپونه (خشک شده) 1 قاشق چای خوریسیر (رنده شده) سیر 1 قاشق چای خوریکنسرو لوبیا (بدون آب) 1 عدد(یا 1ونیم لیوان لوبیا پخته شده)روغن به میزان لازمفلفل دلمه ای (متوسط – خرد شده) 1 عددفلفل قرمز (فلفل شیرین متوسط – خرد شده) 2 عددپنیر پیتزا (رنده شده) به میزان لازمپیازچه (خرد شده) 1/4 لیوانگشنیز (خرد شده) 1/2 لیوانخامه ترش (یا پنیر پیتزا) 200 گرم
طرز تهیه غذای سوفله مرغ و لوبیا غذایی سریعطرز تهیه غذای سوفله مرغ و لوبیا غذایی سریع

طرز تهیه سوفله مرغ با لوبیا :

1-ابتدا مرغ را با مواد دلخواه پخته و ریش ریش کنید و کنار بگذارید.داخل تابه مقداری رووغن گرم کرده و فلفل دلمه ای را ریز کنید و در روغن تفت دهید.فلفل قرمز را نیز اضافه کرده آن را کمی تفت دهید.سیر رنده شده،لوبیا پخته شده و همه مواد به جز پیازچه و گشنیز را به فلفل ها اضافه کرده و به خوبی تفت دهید و در انتها مرغ ریش شده را به آن اضافه کنید.
طرز تهیه غذای سوفله مرغ و لوبیا غذایی سریعطرز تهیه غذای سوفله مرغ و لوبیا غذایی سریع
2-نان را به شکل دلخواه برش داده و هر قطعه را داخل روغن سرخ کنید.ظرفی مناسب انتخاب کرده و آن را چرب کنید یا از کاغذ روغنی استفاده کنید.
3-ته و کناره های ظرف مقداری نان سرخ شده چیده و روی آن را از مواد پر کنید.روی مواد را با خامه ترش و پنیر پیتزا(یا فقط پنیر پیتزا)پوشانده و گشنیز و پیازچه ساطوری شده بریزید .(میتوانید لایه لایه این کار را انجام دهید یا فقط در یک لایه)
سپس به مدت 15 الی 20 دقیقه داخل فر با دمای 180 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید .
نکات:
1-میتوانید لوبیا پخته را حذف کرده و به جای آن از ذرت پخته شده استفاده کنید.
2- در صورت تمایل مرغ را سرخ کرده یا کبابی کنید.
3-مواد غذا را میتوانید با هر نوع ماده دلخواه(مثل زیتون،ژامبون،گوشت و …)جا به جا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع غذاهای خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید