طرز تهیه کیک میوه با شکلات تلخ؛ عصرانه ای خوشمزه و مقوی


کیک میوه با شکلات تلخ یکی از دسرهای مقوی و پرخاصیت است که همراه با یک لیوان چای یا نوشیدنی مورد علاقه تان می توانید به عنوان عصرانه ای خوشمزه میل نمایید. میوه ها سرشار از انواع ویتامین ها و مواد ضروری برای سلامتی بدنتان هستند. شکلات تلخ نیز دارای خواص درمانی بسیاری است که افرادی که نگران چاقی خود هستند نیز می توانند با خیال راحت مصرف کنند زیرا...

کیک میوه با شکلات تلخ یکی از دسرهای مقوی و پرخاصیت است که همراه با یک لیوان چای یا نوشیدنی مورد علاقه تان می توانید به عنوان عصرانه ای خوشمزه میل نمایید. میوه ها سرشار از انواع ویتامین ها و مواد ضروری برای سلامتی بدنتان هستند. شکلات تلخ نیز دارای خواص درمانی بسیاری است که افرادی که نگران چاقی خود هستند نیز می توانند با خیال راحت مصرف کنند زیرا شکلات تلخ چاق کننده نیست.

طرز تهیه کیک میوه با شکلات تلخ؛ عصرانه ای خوشمزه و مقویطرز تهیه کیک میوه با شکلات تلخ؛ عصرانه ای خوشمزه و مقوی

کیک میوه با شکلات تلخ

مواد موردنیاز

سفیده تخم مرغ (5 عدد)انجیر خشک و خرد کرده (100 گرم)میوه های شکری خشک و خرد شده (100 گرم) «انتخاب میوه ها بسته به ذائقه خودتان دارد»خرده کیک کره ای (80 گرم)خلال بادام (250 گرم)شکلات سیاه ذوب شده (60 گرم)شکلات سیاه خرد شده (250 گرم)شکر (185 گرم)

طرز تهیه

درست کردن کیک میوه ای با شکلات تلخ کار بسیار ساده و لذت بخشی است. ابتدا انجیر، بادام، خرده کیک، میوه ها، شکلات ذوب شده و شکلات خرد شده را در یک کاسه مناسب ریخته و به خوبی با هم مخلوط کنید. ظرف تان را کناری بگذارید و به سراغ تخم مرغ ها بروید.
تخم مرغ ها را شکسته و سفیده آنها را جدا کنید سپس در ظرف مناسب دیگری سفیده تخم مرغ ها را با همزن برقی خوب مخلوط کنید. در این بیان شکر را کم کم به تخم مرغ ها افزوده و با همزن بزنید تا شکر به خوبی در تخم مرغ حل شود.
تخم مرغ ها را به موادتان اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید.
فر را روی درجه حرارت 150 درجه سانتی گراد قرار دهید تا گرم شود.
تا فر شما گرم می شود موادی که آماده کرده اید را درون یک قالب با قطر 24 سانتی متر بریزید سپس درون فر قرار دهید.
برای پختن کیک تان 1 ساعت زمان لازم دارید تا با حرارت فر به خوبی به رنگ طلایی در بیاید.
کیک را از فر بیرون آورده و اجازه دهید تا کمی خنک شود سپس کیک را از قالب جدا کرده و در ظرف موردنظرتان قرار دهید.
برای تزئین روی آن می توانید از خامه قنادی استفاده کنید و همچنین با تکه های میوه برای تزئین روی آن استفاده کنید. این بسته به سلیقه خودتان دارد.
عصرانه خوشمزه شما آماده است می توانید همراه با نوشیدنی مورد علاقه تان میل کنید.
موارد بیشتر:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع دسر و بستنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته