مرسدس برای 2021 خواهان ادامه دادن با همیلتون و بوتاس است


فرمول یک ایران – توتو ولف، مدیر تیم مرسدس انتظار دارد که برای فرمول یک 2021 با لوئیس همیلتون و والتری بوتاس ادامه دهد اما سباستین فتل هنوز هم یک گزینه برای آنهاست. حتی قبل از گذشت یک مسابقه از فصل 2020 فرمول یک، بازار رانندگان برای فصل 2021 سر به فلک کشیده است و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد رانندگانی که قراردادشان رو به اتمام است وجود دارد. این...

فرمول یک ایران – توتو ولف، مدیر تیم مرسدس انتظار دارد که برای فرمول یک 2021 با لوئیس همیلتون و والتری بوتاس ادامه دهد اما سباستین فتل هنوز هم یک گزینه برای آنهاست.

حتی قبل از گذشت یک مسابقه از فصل 2020 فرمول یک، بازار رانندگان برای فصل 2021 سر به فلک کشیده است و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد رانندگانی که قراردادشان رو به اتمام است وجود دارد. این موضوع پس از جدا شدن فتل از فراری آغاز شد و در ادامه موجب پیوستن کارلوس ساینز به فراری و جایگزین شدن دنیل ریکاردو به جای او در مکلارن شد. جدایی که در روز گذشته با اظهار نظر فتل، حاشیه های زیادی را به دنبال داشته است.

مرسدس در حال حاضر دو صندلی خالی دارد و چندین متقاضی! یکی از این راننده ها، قهرمان چهار دوره مسابقات است و مدیر این تیم می گوید که به احتمال زیاد آنها با همیلتون و بوتاس ادامه دهند:

ما در شرایط دشواری قرار داریم، از ترکیب فعلی مان بسیار خوشحالیم و دوست داریم با آنها ادامه دهیم. اما شما نمی توانید سباستین را نادیده بگیرید، شاید یکی از رانندگانمان خواهان ادامه دادن با ما نباشد و آنوقت است که سب به یکی از گزینه های ما تبدیل خواهد شد.

خواهیم دید که اوضاع در چند هفته آینده چطور پیش خواهد رفت، اما من انتظار دارم که با لوئیس و والتری ادامه دهیم.

مرسدس برای 2021 خواهان ادامه دادن با همیلتون و بوتاس استمرسدس برای 2021 خواهان ادامه دادن با همیلتون و بوتاس است

لوئیس همیلتون و سباستین فتل – بحرین 2019

سباستین فتل درباره پیوستن به مرسدس می گوید…

مرسدس بهترین خودروی فرمول یک است و تا حدی ضمانتی برای کسب پیروزی برای هر راننده ای است.

اما نمی دانم برنامه های مرسدس چیست. من عجله ای ندارم، بیایید ببینیم مسابقات اول چطور پیش می رود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !