تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش؛ صدرنشینی مرسدس در روز قدرت نمایی ریسینگ پوینت


تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش؛ صدرنشینی مرسدس در روز قدرت نمایی ریسینگ پوینت

*این خبر در حال به روز رسانی می‌باشدبا سلام خدمت تمامی طرفداران فرمول یک. در تمرین اول و دوم شاهد عملکرد بسیار خوب مرسدس بودیم و در نقطه مقابل ردبول آنچنان طبق انتظارها ظاهر نشد. اکنون به سراغ تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش 2020...

*این خبر در حال به روز رسانی می‌باشد

با سلام خدمت تمامی طرفداران فرمول یک. در تمرین اول و دوم شاهد عملکرد بسیار خوب مرسدس بودیم و در نقطه مقابل ردبول آنچنان طبق انتظارها ظاهر نشد. اکنون به سراغ تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش 2020 خواهیم رفت.

14:30 – چراغ‌ انتهای پیت‌لین به رنگ سبز در می‌آید تا آغاز تمرین سوم را اعلام کند. از این لحظه تیم‌ها یک ساعت وقت دارند تا تنظیمات نهایی خود را آزمایش کنند.

تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش؛ صدرنشینی مرسدس در روز قدرت نمایی ریسینگ پوینتوضعیت آب و هوای پیست
14:35 – هنوز هیچ کدام از راننده‌ها برای زدن دور زمانی به پیست نیامده‌اند.

14:45 – هنوز به جز کارلوس ساینز خودروی دیگری در پیست دور نمی‌زند. ساینز نیز در هر دور در حال بهبود زمان خود به مقدار کم می‌باشد.

14:50 – بالاخره تعدادی از رانندگان تصمیم به خروج از گاراژشان می‌گیرند و برای ثبت چند دور به پیست می‌آیند.

تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش؛ صدرنشینی مرسدس در روز قدرت نمایی ریسینگ پوینتکارلوس ساینز، مکلارن
14:52 – سباستین فتل با تایر سافت زمان 1:05.159 را ثبت می‌کند که با سریع‌ترین زمان ثبت شده با تایر سافت در دو روز اخیر فاصله زیادی دارد، اما فعلا در تمرین سوم سریع‌ترین زمان است.

14:54 – لوئیس همیلتون با تایر مدیوم زمان 1:05.140 را ثبت و به صدر جدول صعود می‌کند.

14:56 – نیکولاس لطیفی تعادل خودرو را از دست می‌دهد و با دیواره پیست برخورد می‌کند. پرچم قرمز به اهتزاز در آمده است و فعلا ساعت تمرین متوقف می‌شود تا دوباره پیست شرایط رانندگی را داشته باشد.

تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش؛ صدرنشینی مرسدس در روز قدرت نمایی ریسینگ پوینتبرخورد نیکولاس لطیفی با دیواره پیست
15:04 – پرچم سبز در پیست به نشانه ایمن بودن آن به اهتزاز در می‌آید و رانندگان در انتهای پیت‌لین منتظر سبز شدن چراغ هستند.

15:06 – تا به اینجا که بیش از نیمی از تمرین گذتشه است، 10 نفر برتر بدین ترتیب در جدول جای گرفته‌‌اند: همیلتون، فتل، لکلرک، ریکاردو، بوتاس، ورشتپن، استرول، آلبون، اوکون و ساینز

15:09 – هر دو خودروی ردبول در این تمرین با ثبات‌تر به نظر می‌رسد و در حال ثبت زمان‌های بهتری هستند.

15:11 – فراری در سکتور سوم حدود 0.2 ثانیه زمان از دست می‌دهد. لکلرک برای اولین بار فراری را وارد 1:04ها می‌کند. فراری امیدوار کننده‌تر از دیروز است.

15:15 – تیم‌ها کم کم در حال شبیه سازی تعیین خط هستند و در این 15 دقیقه پایانی شاهد زمان‌های سریع‌تری خواهیم بود.

15:16 – لوئیس همیلتون سریع‌ترین زمان این تمرین تا به اینجا را ثبت می‌کند؛ 1:04.130

15:21 – در حال حاضر دو مرسدس، دو فراری و دو رنو در رده‌های 1ول تا ششم جای گرفته‌اند. و در همین لحظه ورشتپن خود را به رده سوم می‌رساند. او حدود 0.3 ثانیه با همیلتون فاصله دارد.

15:23 – لنس استرول با ثبت زمانی سریع‌تر از هر دو رنو به رده ششم صعود می‌کند. الکس آلبون نیز خودی نشان می‌دهد و باعث می‌شود هر دو خودروی ردبول در 5 خودروی برتر جای گیرند.

15:26 – وارد پنچ دقیقه پایانی تمرین می‌شویم و تقریبا همه رانندگان با تایرهای سافت در پیست هستند تا دور شبیه سازی تعیین خط خود را به ثبت برسانند.

15:28 – سرجیو پرز چهارمین زمان سریع این تمرین تا به اینجا رو ثبت می‌کند، ریسینگ پوینت با توپ پر به میدان آمده است.

15:32 – پرچم شطرنجی به اهتزاز در می‌آید و آخرین تمرین این گرندپری نیز تمام می‌شود. مرحله بعدی تعیین خط می‌باشد، که از ساعت 17:30 شروع خواهد شد. در آن زمان با گزارش زنده در خدمت‌تان خواهیم بود.

نتایج کلی تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش 2020

تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش؛ صدرنشینی مرسدس در روز قدرت نمایی ریسینگ پوینتبخش اول نتایج تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش 2020
تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش؛ صدرنشینی مرسدس در روز قدرت نمایی ریسینگ پوینتبخش دوم نتایج تمرین سوم گرندپری فرمول یک اتریش 2020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج