بهره برداری 2 هزار و 660 تخت بیمارستانی تا پایان سال


بهره برداری 2 هزار و 660 تخت بیمارستانی تا پایان سال

استاندار تهران با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر تزریق مالی جهت اتمام بیمارستان‌ها از بهره برداری 2660 تخت بیمارستانی تا پایان سال در استان خبر داد.

بهره برداری 2 هزار و 660 تخت بیمارستانی تا پایان سالبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ‏به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد سامانه ردیابی افراد مبتلا به کرونا افزود: گزارش‌ها به صورت روزانه از افرادی که تست از آن‌ها گرفته و مثبت شده است به استانداری اعلام می‌شود که بلافاصله به دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی می‌شود تا نسبت به حضور نیافتن این افراد و قرنطینه آن‌ها اقدام شود.
وی با اشاره به ایجاد تخت‌های جدید بیمارستانی در استان تهران ادامه داد: تهران و شهرستان‌های استان از کمبود تخت بیمارستانی رنج می‌برند و مشکلاتی در این زمینه دارند، البته اقداماتی در زمینه گسترش تخت‌های بیمارستانی در سراسر استان شکل گرفته است.
استاندار تهران در مورد میزان افزایش تخت‌های بیمارستانی گفت: مهدی کلینیک برای اولین بار با هزار تخت بیمارستانی، بیمارستان شهدای تجریش با پیشرفت ۷۰ درصدی و حدود ۷۰۰ تخت، فیروزآبادی ری با ۳۲۰ تخت، بیمارستان‌های ملارد و قدس هر کدام با ۱۶۰ تخت و بیمارستان شهریار با ۳۲۰ تخت بیمارستانی نیازمند تزریق اعتبار هستند.
محسنی بندپی گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور دستور مبنی بر سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌ها و تزریق مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه، این بیمارستان‌ها تا پایان سال ۹۹ افتتاح و بهره‌برداری می‌رسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟