دفاع فدراسیون از اعلام نتایج لیگ تکواندو بانوان


دفاع فدراسیون از اعلام نتایج لیگ تکواندو بانوان

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو : اعلام پایان لیگ تکواندو بانوان و معرفی تیم‌های برتر، بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم بود.

دفاع فدراسیون از اعلام نتایج لیگ تکواندو بانوانزهرا سروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،درباره معرفی تیم‌های برتر لیگ تکواندو بانوان گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور صلاح نبود، هفته‌های باقی مانده لیگ برگزار شود لذا در نشستی که با مسئولان تیم‌ها و سازمان لیگ داشتیم، رده بندی نهایی تیم‌ها براساس امتیازات جدول مشخص شد.
وی افزود: مراسم اختتامیه لیگ را برای قدردانی از تیم‌هایی که در طول یک فصل زحمت کشیدند، با اهدای جام و مدال برگزار کردیم.
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در خصوص اعتراض برخی تیم‌ها نسبت به رده بندی اعلام شده لیگ، گفت: می‌دانیم که برخی تیم‌ها مثل اسپریچو در لیگ بانوان سرمایه گذاری کرده اند، اما ترکیب تکواندوکاران تیم‌ها برای رتبه بندی مدنظر قرار گرفت و به نظرم در این خصوص، تصمیم منطقی و عقلانی گرفته شد.
وی در خصوص نحوه معرفی تیم‌های برتر لیگ بانوان افزود: با توجه به هفته‌های باقی مانده، چند شاخص برای معرفی تیم‌های برتر مدنظر قرار گرفت. اول عملکرد تیم‌ها در طول فصل بررسی شد و دوم اینکه تا حدودی مشخص بود که اگر مسابقات باقی مانده برگزار می‌شد، چه تیم‌هایی سکونشین می‌شدند، بنابراین با موافقت نسبی تیم‌ها رده بندی آن‌ها به همان شکل جدول اعلام شد.
سروی در پاسخ به این سوال که برترین تیم‌ها براساس جدول رده بندی انتخاب نشدند، افزود: درست است که مسابقات قابل پیش بینی نیست، اما اگر شرایط برای برگزاری رقابت‌ها مساعد بود، عملکرد تیم‌ها معیار قرار می‌گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا