نگاهی به آمار فروش ب‌ام‌و در سه‌ماهه دوم سال 2020


نگاهی به آمار فروش ب‌ام‌و در سه‌ماهه دوم سال 2020

ب‌ام‌و آمار فروش سه‌ماهه دوم سال جاری در آمریکای شمالی را منتشر کرده و همان‌گونه که به خاطر شیوع کرونا انتظار می‌رود عملکرد چندان خوبی را مشاهده نمی‌کنیم. در بازه زمانی آوریل تا ژوئن ب‌ام‌و آمریکای شمالی تعداد 50957 دستگاه خودرو را به فروش رسانده که نسبت به فروش 83976 دستگاهی در مدت مشابه سال … The post نگاهی به آمار فروش ب‌ام‌و در سه‌ماهه دوم...

ب‌ام‌و آمار فروش سه‌ماهه دوم سال جاری در آمریکای شمالی را منتشر کرده و همان‌گونه که به خاطر شیوع کرونا انتظار می‌رود عملکرد چندان خوبی را مشاهده نمی‌کنیم.

نگاهی به آمار فروش ب‌ام‌و در سه‌ماهه دوم سال 2020

در بازه زمانی آوریل تا ژوئن ب‌ام‌و آمریکای شمالی تعداد ۵۰۹۵۷ دستگاه خودرو را به فروش رسانده که نسبت به فروش ۸۳۹۷۶ دستگاهی در مدت مشابه سال پیش افت ۳۹.۳ درصدی را نشان می‌دهد. مینی ضربه بیشتری را از کرونا خورده زیرا فروش ۵۲۸۸ دستگاهی آن کاهش ۴۱.۵ درصدی نسبت به فروش ۹۰۴۴ دستگاهی مدت مشابه سال پیش نشان می‌دهد.

نگاهی به آمار فروش ب‌ام‌و در سه‌ماهه دوم سال 2020

مدیر اجرایی ب‌ام‌و آمریکای شمالی می‌گوید:

درحالی‌که فروش خودرو در آمریکا همچنان تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته این وضعیت فرصتی برای بررسی گزینه‌های جدید و یافتن راه‌های نوین برای ارائه سرویس‌های بهتر به مشتریان ایجاد کرده است. به همین خاطر و با همکاری عالی نمایندگی‌ها ما شاهد افزایش فروش در هر ماه نسبت به ماه پیشین بوده‌ایم که این امر باعث شده نسبت به نیمه دوم سال خوش‌بین باشیم. ازآنجایی‌که ما به بررسی گزینه‌های بیشتر ادامه می‌دهیم بنابراین همیشه سلامتی و ایمنی کارکنان، نمایندگی‌ها و مشتریان را اولویت خود قرار داده‌ایم.

به‌منظور فروش حداکثری در زمان ایجاد محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا ب‌ام‌و پلتفرم فروش دیجیتالی خود را گسترش داده و خرید از راه دور را میسر ساخته است.

نگاهی به آمار فروش ب‌ام‌و در سه‌ماهه دوم سال 2020

اگرچه فروش خودروهای ب‌ام‌و به شدت تحت تأثیر کرونا قرار گرفته اما فروش خودروهای کارکرده تائید شده توسط ب‌ام‌و حدود ۱۱.۵ درصد کاهش داشته و به ۲۶۷۲۰ دستگاه رسیده است.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در