هدیه تولد چی بخرم؟


انتخاب یک هدیه تولد همیشه یکی از دغدغه‌هایی هست که برای روز تولد وجود دارد خصوصا اگر تولد کسی باشد که در زندگی برای ما اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم نم‍ی‌دانید برای روز تولد یه هدیه مناسبی انتخاب کنید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

در طول روز شاید هزاران تولد در دنیا اتفاق بیوفتد و هزاران کودک پا به این دنیا بگذارند. کودکانی که در بزرگ سالی هرکدام شخصیت‌هایی خواهند شد که شاید یک تاریخ را بسازند. کسی چه می‌‌داند امیرکبیر بعدی که خواهد بود؟ کسی چه می‌‌داند هیلترها، مولاناها و لیلی و مجنون‌های بعدی که خواهند بود؟ هرچند که شاید تولد خیلی از این افراد برای ما هم مهم باشد اما قطعا در بین تمام این انسان‌ها تولد بعضی ها برای ما از درجه اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. مادر، پدر، خواهر، برادر، همسر، دوست و عزیزانی که از صمیم قلب آنها را دوست داریم. مگر می‌‌شود تولد آنها را فراموش کرد؟! کسانی که بزرگترین تاریخ سازان در زندگی شخصی ما هستند. کسانی که بخشی از قلب و روح ما را از آن خود کرده‌اند. می‌‌گویند وقتی کسی را دوست دارید تمام او را از بر خواهید شد و در تمام سال‌های زندگیتان روز تولدشان را به یاد خواهید سپرد تا در آن روز به بهترین شکل ممکن خوشحالشان کنید. شاید تبریک گفتن و هدیه تولد دادن یکی از کوچکترین کارهایی باشد که برای نشان دادن عشق‌مان به آنها انجام خواهیم داد.

می‌توانیم از هر راه درستی باعث خوشحالی و لبخند زدن کسی شویم که به او علاقه داریم تا برای لحظه‌ای حتی اندک، لحظه‌ را کند کنیم، عقربه ها را نگه داریم و او را غرق در خوشحالی ببینیم و چه چیزی بیشتر از این می‌‌تواند علاقه ما را نشان دهد و او را خوشحال ترین انسان روی کره زمین کند؟!

هدیه دادن یکی از بهترین کارها برای نشان دادن عشق و علاقه‌مان به طرف مقابل محسوب می‌شود. هرچند برای هدیه دادن نیاز به منتظر ماندن برای رسیدن به تاریخ مشخصی نیست و می‌توانیم هر زمانی از این فرصت استفاده کنیم اما تولد عزیزانمان یکی از بهترین بهانه‌هایی هست که می‌توان هدیه تولد را به نشان عشق و علاقه تقدیمشان کنیم.

    هدیه تولد چی بخرم؟

گرانترین هدیه همیشه بهترین نیست

برعکس تصور عموم که همیشه دنبال یه هدیه خاص و گران قیمت می‌گردند می‌توان به ساده ترین شکل ممکن حتی با شاخه‌ای گل، تولدشان را تبریک بگوییم. گاهی انتظارات را آنقدر بالا می‌بریم که حتی سردرگم برای پیدا کردن یک هدیه مناسب می‌شویم. یادمان می‌رود که می‌توانیم با نگاه و فکر کردن به اطرافمان موردهایی را پیدا کنیم که هم قیمت مناسبی دارند و هم یک هدیه متفاوت حساب می‌شوند. حالا قصد داریم در ادامه چند ایده‌ی مناسب را پیشنهاد دهیم.

هدیه دادن به خانم ها

هدیه دادن به خانم‌ها هم کار ساده‌ای محسوب می‌شود و هم کار دشواری به شمار می‌رود. مسلما خانم ها علاقه بیشتری به دریافت هدیه دارند و به عبارتی گرفتن یا نگرفتن هدیه در مناسبت‌ها خیلی برایشان مهم است. خصوصا اگر برای تولد، تاریخ عقد یا عروسی باشد اهمیت این موضوع چند برابر هم می‌شود. پس باید حواستان را به شدت جمع کنید تا این تاریخ ها را فراموش نکنید.

خانم‌ها دوست دارند نیازهایشان دیده شود. آن‌ها شاید بار‌ها در حرف‌هایشان به شما گفته‌اند چه چیزی لازم دارند یا چه چیزی را دوست دارند. اگر کمی ‌دقت کنید زمان خرید هدیه سردرگم نمی‌‌شوید و به راحتی می‌‌توانید بر اساس نیاز یک خانم برایش خرید کنید. اینکه هدیه شما استفاده شود خیلی باارزش‌تر از این است که خیلی گران باشد، ولی هرگز استفاده نشود.

پیشنهاد هدیه برای خانم ها

فلسفه هدیه برای آن است که، کسی که هدیه‌ای دریافت می‌کند هدیه به شکلی باشد که همیشه جلوی چشمانش یا همراهش باشد تا همواره به یاد کسی بیوفتد که به او هدیه داده است. گزینه‌های انتخاب هدیه برای خانم ها بسیار زیاد است اما انتخاب یک مورد از بین تمام این گزینه هاست که گاهی کار را سخت می‌کند. به خانم ها می‌توان هدایایی از قبیل: ساعت، لباس، جعبه موسیقی، شال یا روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش، عینک آفتابی و بسیاری از گزینه‌های دیگر رو هدیه داد اما چه کسی هست که نداند خانم ها شیفته‌ی زیورآلات هستند. هیچ خانمی ‌نیست که از زیورآلات خوشش نیاید. به همین خاطر زیورآلات و اکسسوری‌ها، همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه، حتی هدیه تولد محسوب می‌شوند. شما می‌توانید برای تهیه کردن یک هدیه مثل دستبند طلا از یک فروشگاه اینترنتی دست‌ساز مثل ریسه گالری، یک محصول متفاوت با یک بسته بندی خاص تهیه کنید. ریسه گالری همان فروشگاه اینترنتی‌ای هست که حس خوب هدیه دادن را به شما هدیه می‌کند و خاطره‌ای بسیار خوش در ذهن مخاطب شما رقم می‌‌زند.

هدیه دادن به آقایان

هدیه دادن به آقایان قطعا کار دشواری است. انتخاب یک هدیه تولد مناسب برای آقایون کار ساده‌ای نیست چون تعداد گزینه‌های انتخابی برای آنها محدود است اما باز هم از بین همان گزینه‌های موجود و محدود می‌توان یک هدیه مناسب برای آنها انتخاب کرد. در نظر داشته باشید قبل از تهیه هر نوع کادویی باید ببینیم فرد مورد نظر به چه چیزی بیشتر از همه احتیاج دارد، در هر صورت اگر این مورد برای شما قابل دسترس نیست و می‌خواهید خودتان هدیه ای انتخاب کنید بهتر است به روحیات و سلیقه شخصی فرد اهمیت دهید، شغل و حرفه او نیز می‌تواند کمک خوبی به حساب آید مثلا اگر هنرمند است می‌توانید لوازم هنری مورد نیاز کارش را تهیه کنید یا اینکه هدیه‌ای بخرید که در آن از المان‌های مربوط به حرفه‌اش استفاده شده باشد. یا حتی از اکسسوری‌های مردانه‌ای مثل دستبند یا گردنبند استفاده کنید که خیلی از آقایون امروزی به استفاده کردن از آن علاقه دارند.

البته موارد دیگری هم مثل ساعت، لوازم ورزشی، لوازم دیجیتال، لوازم اداری و پوشاک هم برای آقایان وجود دارد اما استفاده از اکسسوری هایی مثل دستبند مردانه یا گردنبند مردانه هم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای هدیه تولد باشد.

    هدیه تولد چی بخرم؟

کارت پستال

همه ما دوست داریم هدیه‌ای که تقدیم می‌‌کنیم همراه با یک متن در کارت پستال زیبا و از طرف ما باشد. انتخاب متن مناسب برای کارت تبریک می‌‌تواند تاثیر مثبتی بر طرف مقابل تان بگذارد، به همین دلیل توصیه‌ی ما این است که قبل از نوشتن، درباره ی آن خوب فکر کنید و به جای استفاده از جمله های تکراری، متنی متناسب با حال و هوای خودتان و طرف مقابل بنویسید. انتخاب یک متن مناسب برای کارت پستال ارزش هدیه را چندین برابر می‌کند.

بسته‌بندی کادو

چیزی که به هدیه جذابیت می‌بخشد کادوپیچ کردن مناسب آن است.

فرض کنید، هدیه، کارت پستال و بسته بندی جذاب همه در یکجا جمع شده باشد و حتی بسته بندی هدیه بویی را بدهد که شما انتخاب می‌کنید تا وقتی بسته بندی هدیه توسط محبوب شما باز می‌شود همان بویی را بدهد که او دوست دارد.

قطعا آن هدیه می‌تواند یک هدیه بی نظیر باشد کهریسه گالری تمام آن را یک جا دارد.

با توجه به تمام توضیحاتی که راجع به انتخاب هدیه تولد و پیدا کردن یک گزینه‌ی مناسب داده شد می‌توانید به وب سایت ریسه گالری مراجعه کنید و هدیه مدنظر خود را با کارت پستال و متن مدنظر همراه با بسته بندی جذابی که رایحه خاطره انگیز آن را شما انتخاب می کنید سفارش دهید.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

آیا سقوط طلا ادامه خواهد داشت؟+تحلیل تکنیکال | 146.9 هزار ادامه کاهش قیمت طلا در ساعت پایانی هفته+تحلیل و پیش بینی | 28.2 هزار قیمت ام وی ام X33 جدید اعلام شد+تحویل ٤٥ روز کاری | 84.2 هزار مهمترین ماده مغذی برای داشتن یک سیستم ایمنی قوی | 48.0 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 24.6 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟