پدر 75 ساله چشم‌انتظار کمک خیران در پشت میله‌ها


پدر 75 ساله چشم‌انتظار کمک خیران در پشت میله‌ها

پدری 75 ساله به خاطر مطالبه وجه سفته از سوی طلبکاران، از سال 95 روانه زندان شده و نزدیک به چهار سال است که پشت میله‌های زندان روزگار می‌گذراند.

این پدر پیر به خاطر اشتغال فرزند خود در زمینه خشکبار، اقدام به امضای ظهر سفته‌های تودیعی از سوی فرزندش به عمده فروشان خشکبار کرده بود، اما چون فرزندش نتوانست از این شغل منفعتی کسب کرده و سفته‌ها را پرداخت کند، بر این اساس پدر پیر روانه زندان شده است.

این مددجوی نیازمند ساکن یکی از روستاهای مرند بوده و هم اکنون نیز در زندان مرند در حبس به سر می‌برد؛ او دارای دو فرزند دختر و پنج فرزند پسر است و بدهی او نیز 268 میلیون تومان بود که برخی از شکات به خاطر شرایط مالی و سنی وی بخشی از بدهی‌های خود گذشت کرده‌اند؛ به طوری که یکی از شاکیان حدود 70 میلیون و دیگری نیز حدود 22 میلیون تومان از بدهی خود را بخشیده‌اند و در حال حاضر 113 میلیون تومان پول نیاز است تا این پدر پیر از پشت بند رهایی یابد.

به گزارش ایسنا، وی، فاقد سابقه کیفری بوده و پیش از زندانی شدن نیز به شغل کشاورزی مشغول بود و یک خانه روستایی دارد.

بدهی این مددجو برابر با 113 میلیون تومان بوده و با توجه به کهولت سن و احوال ناخوش این پدر پیر، خیّران و مردم نوع دوست می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه از وضعیت زندانی و خانواده وی آگاهی یافته و در صورت امکان نسبت به آزادی و کمک مالی اقدام کنند.

مردم نوع دوست استان جهت واریز کمک‌های نقدی نیز می‌توانند از طریق شماره حساب ‌۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان و یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان واقع در تبریز-بلوار گلکار-خیابان ترافیک-خیابان نصر-جنب ایستگاه شماره ۱۸ آتش نشانی کمک‌های خود را تحویل داده و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ جهت کسب اطلاع بیشتر تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان