بسکتبال NBA؛ ویکتور اولادیپو در شروع مجدد لیگ برای ایندیانا پیسرز بازی نخواهد کرد


بسکتبال NBA؛ ویکتور اولادیپو در شروع مجدد لیگ برای ایندیانا پیسرز بازی نخواهد کرد

اولادیپو در اورلاندو تیمش را همراهی می کند اما بازی نه!

طرفداری - ویکتور اولادیپو، ستاره تیم ایندیانا پیسرز که از فصل گذشته درگیر مصدومیت بود و به تازگی پیش از شیوع ویروس کرونا به زمین بازی برگشته بود، اعلام کرد در حباب دیزنی بازی نمی کند.

به نقل از آدرین ویناروسکی از Espn، گارد ایندیانا پیسرز، ویکتور اولادیپو در شروع دوباره مسابقات لیگ در اورلاندو برای تیمش بازی نمی کند. او همراه تیمش به اورلاندو سفر خواهد کرد اما در بازی ها حضور نخواهد داشت و جهت انجام تمرینات و رسیدن به آمادگی کامل پیسرز را همراهی می کند. همچنین دستمزد او نیز پرداخت خواهد شد. اولادیپو علت اینکه ترجیح داده بازی نکند را فقط مصدومیت عنوان کرده و در بیانیه خود اظهار داشته تا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با آمادگی کامل به فصل بعدی لیگ برسد. در همین خصوص، کوین پریچارد، مدیر باشگاه ایندیانا در بیانیه ای اظهار داشت:

تصمیم ویکتور برای بازی نکردن در شروع دوباره فصل را کاملا درک می کنیم. همیشه اولویت اول ما سلامتی فیزیکی و روحی بازیکنان بوده و خواهد بود. ویکتور در تمرینات فردی عالی کار می کند اما شروع دوباره تمرینات گروهی و بازی 5 نفره در مقابل هم برای او در وضعیت کنونی مشکل خواهد بود و بازی در چنین سطحی با توجه به وضعیتی که دارد می تواند مصدومیت او را تشدید کند. سلامتی و آینده او اولویت شماره 1 بوده و ما مشتاقانه منتظر این هستیم که او در فصل 21-2020 با تمام توان برای خدمت به تیم آماده باشد.

بیشتر بخوانید

بسکتبال NBA؛ برنامه کامل مسابقات فصل عادی اعلام شد؛ جدال پادشاهان لس آنجلس در روز اول مسابقات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید