ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا به کرونا در رفسنجان


ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا به کرونا در رفسنجان

رییس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان رفسنجان، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا مرکز بحران را قبل از افتتاح راه اندازی کرده ایم.

دکتر "علی موسوی" صبح امروز ۱۴ تیر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دهم تیرماه انتقال بیماران مبتلا به کرونا را از بیمارستان به مرکز بحران آغاز کرده ایم.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان رفسنجان افزود: در مرکز بحران فقط بیمارانی که تست کرونای آن ها مثبت شده است بستری می شوند.

رییس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان ادامه داد: بیماران قبل از آمدن جواب تست در بخش بیماران مشکوک به کرونا بستری می شوند که در حال حاضر ۲۱ بیمار در مرکز بحران بستری هستند که سه نفر آن ها در ICU و ۸ بیمار در بخش مشکوک به کرونا بستری هستند.

موسوی افزود: در حال حاضر بخش های ICU کرونا، فوق تخصصی و بخش بستری بیماران کرونا بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع)به مرکز بحران منتقل شده اند.

وی با اعلام این که برای انتقال بیماران مبتلا به کرونا آمبولانس مجزا در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تمام سیستم مرکز بحران از جمله خدمات، غذا، و حتی امحاء زباله های این مرکز به صورت مجزا انجام می شود و ورود همراه بیمار به این مرکز ممنوع است.

رییس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان با اشاره به این که مرکز بحران دارای یک دستگاه دیالیز برای بیمارانی که به دیالیز احتیاج پیدا کنند مجهزاست توضیح داد: در حال حاضر ۵ پزشک متخصص عفونی و داخلی، ۴۰ پرستار، ۱۳ کمک پرستار، ۴ نگهبان، ۸ نیروی خدمات، یک نفر مسئول اموردارویی و یک نفر تکنیسین دارویی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.

موسوی اضافه کرد: برای افتتاح این مرکز منتظر هماهنگی های لازم توسط مجتمع مس سرچشمه و سایر مسئولین شهرستان هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر